Nou, zaterdag heb ik dus gegroomd bij een wedstrijd in Vriezenveen, voor onze kennis met tweespan
Eerst de dressuur en vaardigheid (geen netjes gezien dit keer) en toen het wegtraject en de marathon. Het was echt heel gaaf! En zeiknat door de watercombinatie. Alleen bij het wegtraject kregen we een stuk bos, met allemaal slingerpaadjes, en diepe kuilen. Ik stond direct achter de menner, en collega groom (man) achterop. De menner riep op een gegeven moment, pas op!! De wagen schoot door een kuil, en ik klapte op een stang, met mijn bovenarm en borstbeen. Auw!! Gekneusd borstbeen, en bovenarm, en grote rugspier verdraaid! Ik had er gisteren tijdens mijn eigen concours veel last van. Ik moest zelf dressuren met twee paarden, en met eentje springen. Ik heb er wel van geleerd! Ik stond te dicht op de stang. Doe ik dus de volgende keer niet. Ik heb foto's van de dressuur, ik zal er zo eentje plaatsen.

De foto is helaas niet zo scherp. De paarden zijn trouwens halfbroers van elkaar. (v. Saint ursus D'Olympe) met het linkerpaard rij ik springwedstrijden.