Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Irisss schreef:Heey,
Nou ik heb weer een probleempje met longeren. Mijn verzorgshetje loopt gewoon goed linksom (met longeren) en loopt ook netjes met stelling enzo. Maar rechtsom gaat het allemaal wat moeilijker. Rechts lijkt ze heel moeilijk te vinden, denk ik.
Als ik haar eindelijk rechtsom heb gekregen en ze netjes doorloopt, zie je dat ze helemaal naar buitenloopt met haar hoofd, ze kijkt helemaal naar links. Net alsof ze vast zit aan die kant ofzo of dat ze stijf is? Of kan er nog iets anders zijn?
Weten jullie misschien wat het probleem kan zijn en wat ik er tegen kan doen? Ik weet namelijk niet of het gewoon vervelend is (dat ze gewoon geen zin heeft om rechtsom te gaan) of echt ergens last van heeft of pijn heeft ofzo).
Stel: ze is stijf of zit aan een kant vast... wat kan ik daar dan aan doen? Want ik ben er te groot voor om op te rijden.....
Tipx welkom Alvast bedankt!
xxx
Mii_JuúL schreef:goed so
panache schreef:hooi.. veel de slechte kant oefenen!! en dan aan een longeersingel de rechterkant iets strakker en linkerkant iets losser zodat ze exspres stelling moet lopen..zo komt ze los en zal er weinig last van hebben..!