[AR] ik ben opzoek naar een kar!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

femie

[AR] ik ben opzoek naar een kar!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 19:53

hejj,

ik heb sins kort een leuke shetlander, maar ik ben er te groot voor om er op te kunnen rijden dus wil ik het voor de kar gaan zetten. ik heb al een tuig maar nog geen kar. het is een shetlander van 90 cm hoog en ben dus op zoek naar een leuk karretje tegen een betaalbare prijs. ik had van iemand gehoordt dat er ook bouwpakketten bestaan voor karretjes, ik had de vraag of die echt bestaan en als dat zo is hoe duur is dat en waar kan je die halen??

groetjes femke

p.s. als je zelf nog een leuk karretje te koop hebt staan en je woont in noord-holland dan mag je dat ook zeggen!!

astridvh

Re: [AR] ik ben opzoek naar een kar!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 23:25

Ik zou eens even op Marktplaats rond gaan kijken. Staan af en toe best wel leuke karretjes tussen.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 11:19

Voor shetlanders, heb je leuke, degelijke 2-wielers.

Maar 1 ding; Bespaar nóóit, maar dan ook nooit op een wagen en een tuig.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 12:56

Mijn kar was ook een bouwpakket omdat we het leuk vonden om er zelf mee aan de slag te gaan. We kregen alle onderdelen los en hebben alles zelf in elkaar geknutseld. Dit hebben we bij de wagenbouwer in de werkplaats gedaan. Deze woont aan de andere kant van het land en we konden blijven slapen. Daar zijn wel een weekend of 6 overheen gegaan. Zonder zijn deskundige advies was het ons niet gelukt. Ik denk niet dat je als leek zo'n wagen zelf moet gaan bouwen. Er zijn zat leuke shet wagens op marktplaats te koop.
Dit is ons bouwpakket:
Afbeelding

Peachy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 15:41

ik heb een leuke shetwagen te koop. Geremd, geveerd, met draaikrans, achterop een picknickmand en voorop bekleed met skaileer en zitplaats voor 2 volwassen of 3 kinderen.
Vraagprijs is 500 euro.

Afbeelding