Ik heb vandaag overlegdag gehad
... De boer vind het prima als er hier een cursus gegeven word, dat is het goede nieuws! Het minder leuke nieuws is, dat wij geen bak hebben maar wel veel grasland met wat leuke/handige dingen om bij en mee te spelen. Maar Marieke zei dat ze toch heel graag een bak hebben
. Tweede minpunt is dat Eddy in de weekenden zit volgeboekt tot eind dit jaar ongeveer.... Het zou dus doordeweeks worden en als het aan mij ligt in september al, ik wil namelijk ongeveer een maand later mijn level 1proberen af te ronden.
Zijn er mensen die serieus interesse hebben, die in september doordeweeks kunnen (ik meen 3 dagen lang) en die er geen bezwaar tegen hebben als de cursus op grasland is???
Wij hebben wei en stallen voor de paarden en overnachting voor jezelf kan ook geregeld worden. Op een camping vlakbij of op het scoutingclubhuis (met toiletten en douche!) een eindje verder.
Als je echt van plan bent om mee te doen pb mij dan even, dan kan ik een lijstje maken. Het gaat om een level 1 cursus, dus ook voor beginners. Al is het wel handig als je ook het Parelli (thuisstudie)pakket hebt en wat voorbereid bent, dan haal je meer uit de cursus.
Kijk anders nog even op www.parelli.nl voor meer info over cursussen.