[AR] [PNH] parelli in Zuid - Holland!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

phoenix4ever

[PNH] parelli in Zuid - Holland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-05 12:40

wie zou het leuk vinden als er cursusen parelli naturalhorsemanship worden gehouden in Zuid - Holland?
Als er genoeg animo voor is ga ik opzoek naar een locatie.

Laat het me even weten.

Liefs,

heleen.

newie

Re: [PNH] parelli in Zuid - Holland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 10:19

mij lijkt het wel wat, laat het me maar weten als je wat gaat organiseren, dan kan ik je misschien een beetje helpen..

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 18:52

ik heb marieke gevraagt en zij zei dat ik maar opzoek moest gaan naar een stal die dat wel zou zien zitten, dus mocht je iemand weten...let me know

newie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 09:46

ik zal er even over nadenken, maar ik kom niet zoveel bij andere stallen dan die waar ik sta, en daar weet ik zeker dat ze dat niet zien zitten.
Maar ik zal erover nadenken, en mijn ogen open houden

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 20:14

Lijkt me een goed idee Ja Als het niet te ver uit de buurt is, wie weet, ooit lijkt het me wel wat Haha!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:09

Lijkt me wel intressant!!
Ik kom dan wel enkel als 'toeschouwer, helaas geen eigen knollie om actief mee te doen! (en daarnaast ook nóg niet de ervaring met parelli).

newie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:17

ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik neem aan dat die cursus voor beginners is? anders houd het voor mij ook op

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 16:05

lijkt me leuk om naar te kijken als het een beetje in de buurt word gehouden

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:40

Zeker doen! Ik weet alvast 3 mensen (inclusief mezelf) die hier naar op zoek zijn Knipoog

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 10:55

Gaaaf ! IK wil ook wel komen Lachen Weet alleen nog niet of ik met paard kom, maar hou me op de hoogte!

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 16:25

dat wil ik ook wel, het is alleen wel wat ver.... verdorie!!

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:53

Heej, dat is een goed idee!! het zou bij one stal kunnen, maar moet daarover wel overleggen met mijn moeder.. en die is in dit soort dingen niet zo flexibel .. maar , ik kan het proberen. Wat gaat er dan precies allemaal gebeuren ?? we hebben alleen geen boxen voor alle mensen die meedoen ze zullen dan wel op de trailer moeten staan ofzo.. nouja, hoe je het ook wil regelen.

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 19:19

Ik wil ook wel mee..

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:51

ik ook!!!!!!!!!!!!! Denk dat het zoiets wordt dan als playday?! Dat is wel een erg leuk concept! Zowel voor deelnemers als voor toeschouwers!
Ik weet nog niet of ik met of zonder paard kom(als ik met paard kom kom ik met erg jong paard nl. en weet dan nog niet of ik genoeg basis heb opgebouwt!)

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 20:53

oh ik ben ook wel geinteresseerd hoor? Lijk me leuk maar ben een beginner doe er nu nog niet zoveel mee

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 08:54

lijkt mij ook interessant... afhankelijk van de locatie wil ik evt. met of zonder Banjer komen...

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 16:59

Ik wil ook graag komen. Is het de bedoeling dat je met paard of zonder paard komt en ik heb er nu al zin in............Waarschijnlijk weet ik nog wel iemand die interesse heeft (toekomstige opfokgenoot, hahahaha)

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 01:21

Ehh, volgens mij was het idee van de TS om een groepje mensen bij elkaar te krijgen die samen LES willen in Parelli, van Eddy Modde dus. En les is dus ook MET paard.

Playdays worden vaak georganiseerd via het NH-forum (ben net terug van een 3-daagse playday) en die zijn ook zeker heel erg leuk!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 12:13

als het in Schiedam of Vlaardingen is, dan doen Banjer en ik graag mee... Delft of Schipluiden evt. ook...

noy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:56

Het ligt er maar net aan wanneer je iets wilt organiseren en wat je wilt organiseren. Ik heb voldoende land en een bakje (in Delfgauw, bij Delft) om het eea te kunnen doen.

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:29

Het ligt er een beetje aan welk level de cursus wordt en hoeveel dagen. Ik wil namelijk over een maand of 3 een cursus doen om level 1 af te ronden en een start te maken met level 2.
Het enige noodzakelijke voor zoiets is een groot weiland waar de paarden kunnen staan en waar je allerlei attributen neer kan zetten voor de cursus. Het zou natuurlijk wel leuk zijn als het in een leuke omgeving is zodat je ook buiten met je fantasie aan de gang kan gaan . Wij hebben dat hier allemaal wel, maar of de boer dat ziet zitten....???
Wel erg leuk dat er iets in de buurt komt, ik kom in ieder geval kijken!!!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 11:34

Ik heb er wel interresse in, in ieder geval als ik meer weet. Z-Holland ligt niet direct om de hoek en wat de kosten zijn.
Verder moet ik dat even overleggen met mijn vader (kan trailer rijden).

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:54

Zijn er wel mensen in de buurt van Vlaardingen/Rotterdam die nu al aan Parelli doen?? Lijkt me leuk om eens bij iemand anders mee te kijken en wat ideeen uit te wisselen.
Ik ben zelf nu een maand bezig en het gaat super, Fenna is sindsdien alleen maar nog liever en braver en ik merk dat ze mij ook steeds leuker begint te vinden. Nu doen we tenminste interessante dingen

Useful

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 17:59

Mij lijkt me het ook leuk en intressant
Maar ik ben wel een beginner. Als het niet te ver is kan ik komen inclusief paard.

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 21:51

Ik heb vandaag overlegdag gehad ... De boer vind het prima als er hier een cursus gegeven word, dat is het goede nieuws! Het minder leuke nieuws is, dat wij geen bak hebben maar wel veel grasland met wat leuke/handige dingen om bij en mee te spelen. Maar Marieke zei dat ze toch heel graag een bak hebben . Tweede minpunt is dat Eddy in de weekenden zit volgeboekt tot eind dit jaar ongeveer.... Het zou dus doordeweeks worden en als het aan mij ligt in september al, ik wil namelijk ongeveer een maand later mijn level 1proberen af te ronden.
Zijn er mensen die serieus interesse hebben, die in september doordeweeks kunnen (ik meen 3 dagen lang) en die er geen bezwaar tegen hebben als de cursus op grasland is???
Wij hebben wei en stallen voor de paarden en overnachting voor jezelf kan ook geregeld worden. Op een camping vlakbij of op het scoutingclubhuis (met toiletten en douche!) een eindje verder.

Als je echt van plan bent om mee te doen pb mij dan even, dan kan ik een lijstje maken. Het gaat om een level 1 cursus, dus ook voor beginners. Al is het wel handig als je ook het Parelli (thuisstudie)pakket hebt en wat voorbereid bent, dan haal je meer uit de cursus.
Kijk anders nog even op www.parelli.nl voor meer info over cursussen.