Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Mijn pony kruipt namelijk heel erg in elkaar zodra hij kort moet wenden. Vlak voor een hindernis neem ik mijn leidsels dan ook een halve meter korter en ga heel erg naar voren zitten. Als ik dan in de hindernis ben, kan ik rechtop zitten. En de eindspurt, weer naar voren.

Sjonniej schreef:Ja maar dan zit ik dus zo te knoeien met mijn leidsels, dat mijn pony een gebroken lijn maakt op de lange zijde, dat zorgt niet voor goede punten kan ik je vertellen
Zeker niet als ik daar ook nog gefrustreerd door raak.
Dennis schreef:Ik net zo..Nee, ik men op z'n jan boeren fluitjes.
.
Is alleen lastig als je wat te drinken wil pakken of een broodje wil eten. Dan pak in nog wel eens even beide leidsels in 1 hand, maar mag geen achenbach heten hoor
) en heb ook goede antislip leidsels maar ken dat probleem absoluut niet... 
mriekie schreef:met 4span hebben we achenbach geleerd. en daar maak ik tijdens de dressuur goed gebruik van. Tijdens de marathon gaan we over op 2 handig systeem en lussen leggen. al vraagt dat nog enige oefening
mriekie schreef:met 4span hebben we achenbach geleerd. en daar maak ik tijdens de dressuur goed gebruik van. Tijdens de marathon gaan we over op 2 handig systeem en lussen leggen. al vraagt dat nog enige oefening