Wie gaan er naar het WK mennen voor pony's? Ik heb er drie topics over gemaakt (1-span, 2-span, 4-span) en daar kun je lekker anoniem stemmen. Natuurlijk mag je ook een reactie geven!
Ik weet dus nog niet of er drie of vier mogen, maar je kan er maar 3 uitkiezen!
Laatst bijgewerkt door Lielle op 01-06-05 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:tag in titel
Met die zwarte. Van de winter reed ze hier de wintercompetitie ook nog met een vosje, maar die is nog lang niet op dat niveau (Klasse L dressuur en vaardigheid). Verder weet ik niet of ze nog meer pony's heeft op hoog niveau.
Toen Arjo nog klasse 1 reed zijn we een keer bij hem op bezoek geweest. Hij had toen in Hulshorst een deken gewonnen maar de deken was veel te groot. We hebben hem toen geruild en zijn daar een keer langs geweest.
Haha. Maar dat Arjo klasse 1 reed is niet zo heel lang gereden. Hij is volgens mij van 1 naar 3 gegaan. Toen kwam namelijk de regel: Als je Z-dressuur bent, mag je klasse 3 samengesteld rijden.
Een zwarte, Cupido heet hij. Met een kolletje volgens mij. Dyonne heeft wel foto's van hem
Yvon de Ruyter rijdt met een zwarte Welsh NWR idd. Hij heet Cupido. En heeft idd een kolletje. Ze startte daarmee van de winter Z dressuur. De andere pony, een vosje Lightfeet is idd nog niet op het niveau. En de andere pony's die ze thuis heeft staan ook niet. Maar Cupido is wel een mooie pony.
Stiekem hoop ik wel dat Arjo mag, maar ja, hij heeft nog weinig tijd gehad om zich te bewijzen. En Yvonne v.d Mark, zou ik ook wel leuk vinden.
Maar ik denk dat Arjo zijn pony ook net wat te licht is voor dit werk. In klasse 1 t/m 3 had hij niet zoveel weerstand, maar hier dus wel. Dan mist die pony toch wat massa.
huh, dan mail ik het wel naar iedereen die het wil lezen, want ik denk niet dat meneer Melissen zo gecharmeerd van me zal zijn als ik alle copyrightregels aan mijn laars lap.... Kijk die vent van Pixelphot weet met toch niet te vinden