Als je geen andere optie hebt, kun je het proberen. Misschien dat je anders een stukje wei kunt afzetten? zodat hij op een gegeven moment weet dat hij als hij in dat stukje is moet 'werken'? De reden dat je het beter niet in de wei kan doen is, zoals je zelf zegt, omdat hij daar vrij is en heel makkelijk afgeleid word door het lekkere gras.
Ik doe het ook gewoon in de bak of in de wei. Daar staat hij zelf ook altijd in. Ik gebruik er een klikker bij. Klinkt misschien heel stom maar als ik begin rammer ik altijd even met de klikker en zit zo'n sleutenhanger aan en als hij dat hoort dan weet hij wat we gaan doen.
Haha sando.. lol Hoe ver zou het strand lopen zijn vanaf de wei? hehehe Dat gaat hij niet overleven... is geen stuk zand te bekennnen daar geloof ik...
De stal is niet echt zijn stekkie.. er is een inloopstal en hij vind de wei stukken fijner.
Ik doe het in de bak, de longeerbak en in de wei.. Maar ik merk juist dat Romy het veel beter doet in de wei dan ergens anders.. Geen idee waarom eigelijk.. Ze is ook niet zo snel afgeleid door het gras of andere paardjes eromheen