[AR] [VD/NH] vrijheidsdressuur (aan)leren (en nh)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

radnah2

[VD/NH] vrijheidsdressuur (aan)leren (en nh)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-05 18:45

Ik denk erover na om mijn paard vrijheidsdressuur aan te leren maar wil het eigelijk helemaal zelf doen (zonder les etc). Maar kan dit of moet je er echt hulp bij hebben? Bloos

En wat ik wilde vragen hoe je zulke dingen aanleert? Misschien website's waar alles op staat wat je van het begin tot het eind moet doen en niet moet doen??? Haha!

En hoe zit dat nh?? Want daar heb ik wel eens websites doorgelezen maar daar staat het niet helemaal uitgelegt dus echt wijzer word ik er dan ook niet van! Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Lielle op 20-05-05 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag in titel

Victory

Re: vrijheidsdressuur (aan)leren (en nh)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:11

Lees eens de boeken van klaus ferdinand hempling, emiel voest en monthy robberts. Ik denk dat je dan zeer zeker weet hoe je het zelf kan doen en wat je moet doen. deze boeken zijn te koop in een heleboek boeken en paarden winkels. Ook elke bieb heeft ze en anders kunnen ze besteld worden. Ook zijn er wbsites hierover. ge naar paarden.pagina .nl en klik op meer naturalhorsemanship. Daar vind je een heleboel informatie.