Dus nou heb ik voor een paar euries vandaag een klein zweepje gekocht en ben begonnen met The Friendly game enzo. en dat ging echt geweldig met Indy, eerst vond ze het zweepje een beetje eng en snapte ze het niet helemaal, maar na een tijdje begon ze tijdens The friendly game ook goed te ontspannen enzo, dus het ging het echt super! kben super trots, ook toen ik haar in de wei zette, heb ik even een beetje met haar gespeeld wat ze erg leuk scheen te vinden en toen ben ik naar hara toegekomen want ze stond met de oortje naar voren op mij te wachten middenin de wei. (normaal mag ik niet dichterbij komen met een halstertouw in mijn hand) kheb haar even geaaid enzo en dat vond ze heerlijk volgens mij. toen liep ik weg en zij echt als mijn beste vriend achter me aan, rondjes draaien en stilstaan en zelfs in draf ging ze achter me aan!!!
kben echt helemaal gelukkig!!! dit was echt een geweldige afsluiting na weer een eerste schooldag (kben 2 weken zziek geweest)
Echt super happy ben ik, en voor de mensen die nog nooit Parelli hebben geprobeerd: Het werk super!!! als je hulp hebt en/of weet hoe het werkt, probeer het dan zeker eens want je band met het paard zal zeker er niet slechter van worden