[AR] [vd] Ritsennnnnn!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[vd] Ritsennnnnn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 14:03

Wiens paard kan er hier ritsen openmaken op commando?
Ik ben het aan het aanleren, ze pakt het super op, heeft gister de eerste rits al opengemaakt. Liza kon knopen openmaken, dat was ook wel grappig maar ik ben bang dat vief dat te hardhandig doet... Haha!
Ook ben ik bezig met achterwaarts op commando en mijn passen na lopen. Het gaat super Haha! Ik hoop dat ik met Vief net zo ver kom in de VD als met lies..!

LadyMadonna

Re: [vd] Ritsennnnnn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 21:28

Niet op commando, maar ze kan wel goed ritsen slopen Frusty Haha!

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 23:13

Maroushah kon het ook. Met nadruk op kon, want ze werd iets te enthousiast en daarom laat ik het d'r nu niet meer doen.

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 08:18

Oooh leuk joh! Mireille kan het ook Party!! En Erika van Elsa (Erika3 hier) ook Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 19:32

MIjn fjord deed het uit zich zelf om vervolgens voor de lol de hele rits van mijn jas ter trekken

Erika3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 20:56

Ja, die van mij kan het dus inderdaad ook Haha!
Hoewel ze al wel een keer een rits kapot heeft gemaakt, nu gebruik ik er dus een oude jas voor Knipoog

Victory

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 14:00

Ik heb eens een span forden gezien die kranen open konden draaien en vervelende outo mobilisten strafte door hun ruitenwissers er af te breken. Dit laatste was niet aangeleerd geloof ik. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 17:50

Whahaha ja dat kan ook nog he Haha!

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 11:29

Niels kan het wel Haha! alleen niet op commando...
Veel succes ermee he Haha!

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 18:26

Het staat op mijn verlanglijstje om aan te lere Ja Maar ik vroeg mij af is zo een rits van een jas niet te klein voor tussen de tanden te nemen voor het paard??? Ik heb dan wel een Shet maar goed vraag het me toch af Ja

Victory

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:16

Nou... nee hoor Lachen dat kunnen ze heel goed. geloof mij maar. Ze kunnen de rits ook met hun tanden pakken en je jas kapot trekken. :-D

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 19:30

@ Vicoty
Ok dan Ja Dus ik kan het altijd ooit eens proberen Haha!

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-05 20:00

Terra kan ook ritsen slopen Ja en nu moet ik het al meer dan een jaar doen, met een jas met alleen maar knopen.. die ze dr vroeg of laat waarscgijnlijk ook af zal halen.. Verdrietig
hoe 't komt dat mn rist draf is.. Bloos nouw, ik had mn jas heel ff in dr ruif gelegd.. en toen d8 ze.. ruif = eten Vork .. en tja.. verder kan je ut zelf wel bedenken.. toen ik trug kwam had ik dus een kouwende pony.. en een jas zonder rits.. dus waar mn rits nu is gebleven.. Verward Tong uitsteken

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 01:19

Niet op commando, maar ze kunnen het wel! Haha!
Op de een of andere manier vinden ze het leuk om daaraan te friemelem. Maar moet ook oppassen met knoopjes en touwtjes enzo die trekken ze er zo met grof geweld af *LOL*

Primula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 12:45

Haha, lijkt mij wel tof, zo'n paard leren ritsen Haha! .
Toen Atilla nog veulen was trok hij wel altijd mijn schoenveters los. Was wel mooi om te zien hoe vaardig hij daarin geworden was Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 13:29

Ben trouwens wel bang dat als de dierenarts of hoefsmid komt, ze gebruik gaat maken van haar kunstje Tong uitsteken Zoenen kan ze trouwens ookal, hehe iedereen die komt krijg een kleffe zoen in zn nek Haha!

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 17:05

Ja ik zie het al voor me Ja Komt de veearts, paardje oortjes naar voren, en maar ritsennnn! En dan nog een kleffe lebber in je nek, en die veearts weet niet of ie nog wil komen Clown

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 17:05

@ Alacairion
Normaal gezien is Vd reageren op commanda en niet uit zichzelf doen he Tong uitsteken ....

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 17:23

VD is gewoon kunstjes Tong uitsteken Of je paard het goed kan, is imo o.a. afhankelijk van of ze de kunstjes ook echt alléen op commando doen Clown

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 20:46

Amon kan ook heel goed ritsen, het liefst keihard omhoog die rits, dan komt het velletje van je keel er lekker tussen Huilen , heb het ritsen maar weer afgeleerd Clown

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 22:40

@ Maroush
Dat heb ik vandaag gemerkt Tong uitsteken Die van mij kent nu voetje geven naar voren! Das et enigste wat hij kent Tong uitsteken En nu wou ik hoeven uitkrabben, en hij was vrolijk met zijn voetjes aant zwaaien! En mij dus met zijn prachtige ezel-look aan het bekijken zo van krijg ik nu eeeeecht niks??? Schijnheilig

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 09:58

Ik wil dat ook ooit gaan leren. Maar eerst de simpele dingetjes maar, als spaanse pas e.d. Neem me elke keer voor om te beginnen, maar goed Bloos

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 21:09

Kleine Joey kan het op commando. Lowara en Cezanne niet, best saai eigenlijk, na jaren afleren dat ze niets zomaar mogen pakken, pakken ze dus echt NIETS meer vast.
Dus tjah.. dan mag Joey zich steeds op de jassen uitleven Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 21:21

Queengekje schreef:
@ Alacairion
Normaal gezien is Vd reageren op commanda en niet uit zichzelf doen he Tong uitsteken ....

Achja. dit mag wel van mij (zoenen dan).
Ritsen mag ze alleen op commando..

Lisa kon de spaanse pas, buiging, compliment, op t blok (niet zovaak gedaan eigenlijk) achterwaarts op commando en ik was bezig met een rondje draaien.
Echt super hoe die het oppakte....

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 09:29

boefie kan het ook, kan alleen niet echt zeggen van hij doet het op commando. als je zn hoofd naar je rits toe brengt maakt hij hem meestal we open, maar ik heb er nou niet bepaald een commando voor als "rits" oid..