Kan dat kwaad of is het juist goed?Ik weet het even niet want de 1 zegt van wel en de ander weer van niet.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
i_horselover schreef:ik zou het juist wel doen, krijg je ook een betere band.
je moet natuurlijk niet alleen de join-up doen (maar dat snap je natuurlijk wel) en inderdaad je (moet) kan gewoon poetsen en wandelen enz.
i_horselover schreef:Paulatjuh schreef:Ah zo, ik merk namelijk dat veel mensen die ervoor zijn en het over een betere band met het paard krijgen hebben het uit boeken van Heartland halen..
Dus ik dacht even kijken of dat nu ook zo was bij jou maar gelukkig niet
quote]
hoezo gelukkig niet? is daar dan iets mis mee(niet om boos uit te vallen hoor)
i_horselover schreef:Eerlijk gezegd; ja ik vind van wel.. Ik ken zoveel kinderen die dat in dat boek lazen (is een kinderboeken serie) en dachten wow wat geweldig enz. enz. Daar word verder niet in beschreven wat er verkeert kan gaan en waarom je het ook niet zou kunnen doen. Gevolg, die kinderen gaan dat doen en komen in gevegd met hun paardje of paard knald door de bakrand enz. enz.
Daarom ben ik altijd blij als mensen die ervoor zijn het niet uit die boeken halen zodat ze weten wat er kan gebeuren en het vaak ook met begeleiding doen. (wat ik zoiezo zou doen, ALS ik het deed, ben er namelijk tegen)
Zo bedoel ik het, snap je?