[AR] [NH] boek Shy Boy

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

A10

[NH] boek Shy Boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 21:57

Ik heb in de bieb Shy Boy gehaald (en al uit Haha! ). Nu las ik een tijd geleden op het internet dat dat hele verhaal verzonnen was. Op de foto's zou duidlijk te zien zijn dat Shy Boy ijzers droeg. Ik zie ze niet... Maar ik had wel een vraagje: hoe komt t dat ie gebrand is? Is dat in dat reservaat gebeurd, voordat ie door MR geadopteerd werd? Dat wordt nl nergens verteld.

Essie

Re: [NH] boek Shy Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 22:00

Ik heb net de dvd besteld. Waar heb je gelezen dat het verhaal verzonnen was? Is de eerste keer dat ik dat hoor... Ben wel benieuwd... Vond het boek erg mooi.

A10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 08:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:16

Op die site staat dat hij schuldig is bevonden! Ik vond het wel een mooi boek. Maarja, je weet het maar nooit met die Amerikanen (no offense). Ik bedoel, neem nou die vrouw die Michael Jackson heeft aangeklaagd. Ik wil niet zeggen dat hij onschuldig is maar die vrouw heeft dat al een keer eerder gedaan. Ze liet haar kind zeggen dat hij was misbruikt door een Celeb om vervolgens miljoenen uit de zaak te trekken. Je weet gewoon niet meer wat wel en niet waar is...

A10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 15:36

Ik geloof niet dat dat een officiele site van iets is. Je kunt daar alle stukken lezen en dan stemmen als een soort poll of iemand schuldig is ja of nee.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 18:30

ik weet niet of het verhaal waar is, maar dat brandmerken zou als veulen gebeurd kunnen zijn (bij een round-up). zeker weten doe ik het niet, maar ik geloof dat er ranch-eigenaren zijn die hun veulens brandmerken voor ze de vlakte opgaan

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 23:01

het verhaal is echt nie verzonnen hoor, kheb trouwens ook al zijn boeken zowat uit gelezen

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 19:52

volgens mij worden alle (wilde) paarden toch gebrandmerkt? en hoefijzers heb ik ook niet gezien op de plaatjes hoor....
ik weet niet of het verzonnen is, ik vondt het iig een prachtig boek met hele mooie fotos!
zelfs al is het verzonnen, maakt mij nog niet uit:P

A10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 09:02

Het verhaal is idd niet verzonnen, ik heb die aantijgingen van die man nog eens goedgelezen: hij zegt dat Monty doet voorkomen dat hij Shy Boy weer bij wilde (mustangs) in een kudde brengt, dat zegt Monty nergens, hij heeft t altijd over een groep loslopende paarden (die in het wild leven). De paarden zijn duidelijk geen mustangs, maar dat beweerd Monty dus ook niet.

En dat brandmerken zal wel met dat verdeelplan van de overheid gebeurd zijn, denk ik

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 10:26

hah me moeder heeft hem gelezen...