[AR] Angel gaat echt super

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

[AR] Angel gaat echt super

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 17:51

Nog geen super wedstrijd verslag oid, maar wel een verslagje van een geboren menpony voor de wagen Lachen.

Na vorige week dinsdag voor het eerst gesleept te hebben zonder problemen mocht ze zaterdag voor de wagen.
Zo ging het er zaterdag aan toe.
viewtopic.php?f=10&t=398723

Gister heb ik haar ook voor de wagen gehad. Toen had ze er nog veel moeite mee met het weg stappen en toen werd ze (enkel voor de zekerheid, het was achteraf nergens voor nodig) vast gehouden.

Vandaag wel een halster er om heen en een touwtje er aan, maar verder helemaal los gereden, netjes stappen, draven en wat figuurtjes.
Voor het wegstappen heb ik vandaag de wagen eerst een paar keer een klein zetje laten geven. Toen ze netjes in een (bijna) rechte lijn weg stapte werd dat zetje al kleiner en ze stapt nu helemaal zonder zetje weg. Soms perfect, soms met een klein slingertje. Maar dat komt vanzelf goed.

Ik ben iig super trots op mijn dame Haha!. Nu op zoek naar een insturcteur, wat oefenen en op wedstrijd Haha!.

jantina

Re: [AR] Angel gaat echt super

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:33

Ziet er lekker uit Ciska! Ben je toch weer lekker aan de slag, net als ik! Geniet je er ook zo van? Knipoog
Leuk wagentje heb je er bij trouwens, past goed bij de pony. Ja

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 18:50

ja het is altijd super als ze het goed doen! En ook al draven! Wegstappen vindt Fly ook moeilijk, ik denk dat dat het moeilijkst is.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 22:37

Fijn dat ze het zo goed oppakt!