[AR] [vd]hij deed het compliment op zweepcommando *trots*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

[vd]hij deed het compliment op zweepcommando *trots*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 12:19

dat was iets waar debora nog mee bezig was toen ik ry kreeg. ik doe niet zo vaak aan vd, dus was af en toe aan het oefenen en probeerde dan dus ook het compliment op zweepcommando te doen(dus zonder dat ik zn been nog moet vastpakken) ik had hem uiteindelijk wel zo ver dat hij zn voet optilde en als ik hem dan heel even vastpakte en de richting aan gaf, hij hem wel zelf neerlegde Lachen
gisteren ging ik dus vd'en tijdens het rijden. eerst wilde ik het stijgeren onder het zadel weer wat bijschaven, tegenwoordig blijft het bij een hupsje. dus ik eerst naast hem en toen weer op hem geklommen, eerst deed hij weer een hupsje en toen ging hij HOOG! ik pakte zelfs zn nek ff vast met één hand Bloos dat had ik niet verwacht Clown nou ja, daarna op de grond nog ff gespeeld met het compliment, én hij deed hem! zonder dat ik hem vast hoefde te pakken *trots* ik direct super beloont(een minuut of 5 Haha!) binnenkort maar weer is proberen of hij het weer wilt doen Lachen
nouja, ry had gisteren er dus veel zin in(dat merkte ik al toen ik nog even biks ging pakken en hij een complete plank van de stal trok om naar mij toe te lopen Clown gelukkig stond hij direct stil toen ik ho zei, anders zou die klem gezeten hebben met zn plank tussen het poortje... (meneer vind het niet eens eng als er een plank achter hem aan sleurt.... Gestoord Blond ) )

Anoniem

Re: [vd]hij deed het compliment op zweepcommando *trots*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 13:23

Super zeg dees! Ry heeft hem bij mij nooit helemaal gesnapt Clown Hij wilde de hulp van zijn "mama" (alias ik Tong uitsteken Vork ) haha..

Ry heeft al meerdere planken aan zijn kont gehad is daar zo makkelijk in.. Hij heeft zelfs een hele nacht over een balk gehangen met zijn voorbeentjes in de stal van zijn buurvrouw en zijn achterbeentjes in de lucht in zijn stalletje Gestoord Ook heeft hij een middagje met een staldeur aan zijn halster rondgewandeld Clown

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 15:27

whaha, hij heeft dus al ervaring ermee. vandaar dat hij er niet vandoor ging toen hij ging wandelen met die plank achter hem(was al bang dat de plank zou blijven haken tussen het poortje...) gelukkig stond hij ook net nog stil voor het poortje toen ik ho zei. mn pa heeft die plank er daarna weer ff goed opgezet met nog wat extra (lange) schroeven. dus hopelijk blijft hij de volgende keer wel zitten...

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 16:21

Superleuk dat hij dat deed.

Straks wordt je nog een echte VD'er. Haha!

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 16:26

skara schreef:
Superleuk dat hij dat deed.

Straks wordt je nog een echte VD'er. Haha!

tsja, ik doe het niet echt vaak. maar heb nog wel wat dingetjes die ik ry ook wil leren. we zijn nu bezig met flemen. (het probleem is alleen dat ry niet snel uit zichzelf fleemt en als je dan eindelijk iets hebt waarvan hij wél fleemt is dat maar één keer, dus dan kun je weer op zoek naar iets anders Tong uitsteken maar goed, gelukkig leert hij snel)

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-05 17:05

GAAF!!! heb je foto's gemaakt?

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-05 17:07

Moonlightje schreef:
GAAF!!! heb je foto's gemaakt?

nee helaas. ik was gewoon in mn eentje aan het rijden.