hey! Ik heb sinds kort mijn hart voor mennen gevonden! Ik heb nu 4 verzorgpony's (2 hafs en 2 welshjes ) en die gaan alle 4 in een 2span lopen! Ik mag helpen ze alles te leren !!! Nu ik heb 2 menlessen gehad en heb ze een × gement en ik wil nu echt serieus op menles! Maar natuurlijk blijf ik wel gewoon rijden
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 10-04-05 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[AR] vergeten in titel en titel aangepast
Hartstikke leuk dat je het mennen ontdekt hebt! Informeer eens of er bij jou in de buurt een mencursus wordt gegeven, daar kunnen ze je iig de grondbeginselen leren! Veel plezier!
Nou wat leuk voor je!! Ik ben ook helemaal gek van mennen. Eerst zomaar eens uitgeprobeert en daarna er helemaal op gestort!! Het is wel heel belangrijk om je menbewijs te halen hoor!! Daar leer je echt veel!
En leuk is dat hè? Ik reed altijd onder het zadel: zowel springen als dressuur. Maar met de komst van kinderen kreeg ik voor het serieus rijden steeds minder tijd en zijn de paarden ingeruild voor pony's (shet x welsh en welsh) en ben vervolgens eens op de kar gekropen. Ik had nooit gedacht dat ik het zó leuk zou vinden! De band die je met je pony krijgt is geweldig (alles gaat met stem en zweephulp) en het is daarbij ook nog eens heel veelzijdig èn super gezellig!!!