ik heb de Heartland boeken bij de bibiotheek gehuurt en ik heb het eerste boek vandaag al uit gelezen.. Het boek was ''overwinnen'' en er stond in beschreven hoe Amy Rosie van haar angst voor een halster hielp overwinnen. Maar.. Ze deed het met een join up. Nou heb ik er een beetje over na zitten denken en ik vroeg me af.. zou ik dit misschien bij mijn verzorg pony kunnen doen. Ik ga het natuurlijk nog niet doen. Maar ik wil eerst wat informatie erover vinden en kijken of het kan, voordat ik ga vragen of het misschien zou mogen (meteen vragen of ze erbij wilt helpen

- Eerst een join up doen, als het is gelukt leg ik het zadel erop en probeer ik aan te singelen, meteen zodra de pony vooruit begint te stappen, op gaatje doen en nog een keer doen ( Net zoals Amy het doet met het halster) Maar ik bedacht me het volgende probleem hierbij. Misschien gaat het zadel schuiven en dat is onhandig, het rend vervelend en omgemakkelijk voor het paard denk ik. Zodra het weer is gelukt, telkens zo doen en dan uiteindelijk zo proberen om het telkens verder te gaan en dit zo vaker doen.. Misschien werkt het..
Wat denken jullie? Zal ik het vragen of het mag, ik heb er eerlijk gezegt zeker weten vertrouwen in dat het zal lukken, maar ik wil het toch zeker weten.
Manon