Ik zag de vraag een stukje terug ook al een keer staan, maar ik wil het zelf graag toch ook nog even aan jullie vragen : ik heb vandaag Keeva (mijn tinker) voor de eerste keer met een pessoateugel gelongeerd. Ik wil wat meer spieren op haar kont, rug en hals kweken, vorig jaar ben ik met haar naar de keuring geweest en daar deed ze het eigenlijk heel goed, maar was te armbespierd. Ik heb toen al 'ns een vraag op Bokt gezet en kreeg als advies : longeren met de pessoa. Nou, zo gezegd zo gedaan dus.
Maar zit het zo goed ? Ik heb hem op de "lang en laag" stand staan, althans, dat is de bedoeling
. Maar klopt het dat die katrolletjes dan nog helemaal geen functie hebben ? Ik heb ze maar vastgemaakt aan de longeersingel, maar volgens mij hebben ze geen functie op deze stand ? Of doe ik het nou helemaal verkeerd ? Het bontje hangt denk ik nog wat laag, hoe krijg ik dat hoger ?
Er zit een beschrijving bij de pessoa, maar die vind ik eerlijk gezegd niet echt duidelijk
...
Willen jullie 'ns even kijken ?

Alvast bedankt voor jullie (hopelijk opbouwende
) kritiek.
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 03-04-05 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt