Kunnen jullie me helpen? Misschien ervaring met die overgang? Ik weet namelijk niet wat ik moet!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
napie schreef:Tja, ik vind de L gemakkelijker te rijden als de B. Je pony moet alleen ook achterwaarts gaan.
mriekie schreef:Ik zou meteen overgaan naar de L, dit heb ik trouwens ook gedaan en er zeker geen spijt van gehad.
De L heb ik wel helemaal uitgereden op 2 winspunten na. Zaterdag mijn M dressuur debuut
Jeroentje schreef:of ik ga nog niet over en ga NIET naar de Nationale Mendag in Ermelo (wat Vajramani/NehnaDagmar wel goed uitkomen denk ik)
Vajramani schreef:Jeroentje schreef:of ik ga nog niet over en ga NIET naar de Nationale Mendag in Ermelo (wat Vajramani/NehnaDagmar wel goed uitkomen denk ik)
Ga maar niet over, komt ons idd wel goed uit ( wat is er die dag dan???)
Nee, alle gekheid op een stokje, je moet doen wat voor je gevoel het beste is. Ga niet te gehaast over, met als resultaat dat je mischien blijft hangen in de L.
Tuurlijk het is leuk om op de nationale mendag mee te rijden, maar vergeet niet dat deze nog vaker komt en het niet tenkoste mag gaan van Jeroentje.