Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jantina schreef:Wij hebben een .... ehm... een soort zelfgeknutselde karrentrekker
Hahaha, dit wordt vast heel duidelijk voor jullie!
odis schreef:Hoe zit dat dan precies met die "karrentrekker"? Zit die kar gewoon als een aanhangwagen aan de auto vast?? Rijdt die kar gewoon op z'n eigen wielen achter de auto of zit hij op een soort aanhangwagen??
De kar achter de auto hangen en op z'n eigen wielen laten rijden mag absoluut niet. Ik ken iemand die had een kar gekocht voor haar paard en daar zat aan de voorkant een ding dat ze aan de trekhaak van de auto konden bevestigen. net als bij een aahangwagen. De vorige eigenaar had hem zo overal mee naar toegenomen. Maar het is absoluut strafbaar.Het is niet gekeurd om er achter te hangen en er kunnen de grootste ongelukken mee gebeuren.
Ik had zelf ook aan zoiets gedacht. Je hebt ook goedkope oprijwagens voor koetsen. Tweedehands zo aan te komen en nog niet eens zo duur. Maar ja, dan moet er steeds iemand met die aanhanger meerijden. Als alles in 1 keer op de trailer kan is dit wel zo makkelijk.
odis schreef:Ik ken iemand die had een kar gekocht voor haar paard en daar zat aan de voorkant een ding dat ze aan de trekhaak van de auto konden bevestigen. net als bij een aahangwagen. De vorige eigenaar had hem zo overal mee naar toegenomen.