Bontje moet lager he?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maroush schreef:Volgens mij zittie goed ... alleen bontje kan miss ietjes lager ja.
MirZam schreef:Hij moet onder zijn kont niet erop!!!!!!!!!!!
Sukkel
Sukkel
Sukkel
Pinky_girl schreef:MirZam schreef:Hij moet onder zijn kont niet erop!!!!!!!!!!!
Sukkel
Kan dit even normaal aub?
Het bontje mag wat lager. Ongeveer in de 'deuk' van zijn been naar kont. Snappie?
Op www.pink-horizon.nl (dan doe het zelf knutselen en dan pessoatuigje) staat een foto.
Lintjuuuh schreef:Ziet er goed uit hoor! Het bontje moet inderdaad lager en het roze staat Lucky erg goed
Breitling schreef:uhm mirzam is als ik het goed heb een vriendin van luckey dus denk dat het gewoon als grapje bedoelt is
PingWing schreef:Breitling schreef:uhm mirzam is als ik het goed heb een vriendin van luckey dus denk dat het gewoon als grapje bedoelt is
precies wat k ook dacht, en is dit niet zo, dan is dat een zaak die mirzam met luckey en hoeft niet iedreen zich hiermee te bemoeien.
Jus_dOrange schreef:PingWing schreef:
precies wat k ook dacht, en is dit niet zo, dan is dat een zaak die mirzam met luckey en hoeft niet iedreen zich hiermee te bemoeien.
Had ze er dan geen smiley bij kunnen zetten, nu vind ik het ook erg eigendunkerig overkomen eigenlijk.