[AR] Luchtvering marathonwagens

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bontewieven

[AR] Luchtvering marathonwagens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 21:58

Heeft er iemand ervaring met de luchtvering op marathonwagens??
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 14-03-05 23:19, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Verplaatst van VMR naar UZ + [AR] vergeten in titel

Sjonniej

Re: [AR] Luchtvering marathonwagens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 11:27

Ik heb gewone veren, aangezien ik een heel simpel marathonwagentje hebt, die net aan 100 kg weegt.
Alle extra snufjes wegen alleen maar meer Lachen Ik heb ook alleen achter remmen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:30

ja bij ons op stal zijn er een aantal met luchtvering.Die zijn er enthosiast (dat schrijf je volgens mij anders,maar weet ff niet hoe)over.
Ik moet zeggen dat ik een keer mee ben geweest en het voelt inderdaad prettig.Je hobbeld duidelijk minder in het bos.Maar het is nog best duur vindt ik.

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 20:13

ik heb ook gedacht over luchtveren. hoe wij het echter zagen: als je rechtsachter springt komt links voor omhoog. ik weet niet hoe het is met rijden.
ik heb wel eens een recreatieritje gemaakt met iemand met luchtveren en het veert inderdaad wel lekker.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 13:38

ben gisteren toevallig wezen kijken voor een kar.Bij de lemerij in borne.De eigenaar zegt dat wel of geen luchtvering in prijs bijna niet meer uitmaakt.Ik ga dus een kar met luchtvering kopen.
Moet mijn vriend nog even overtuigen.......

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 23:50

Ik zou het eerlijk waar niet weten. Ken geen mensen in mijn omgeving met een wagen met luchtvering. Heb wel vaak gelezen dat het heel fijn rijd. Ik heb zelf een Clever marathonwagen, en heb gewone veren. Dus kan je helaas niet verder helpen..Maar ben wel wel benieuwd.

Arretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 13:23

Hoi,

Volgens mij veert/rijdt het super! Heb alleen laatst wel gehoord dat het in de marathon (volgens sommige rijders) teveel veert, dat ze niet genoeg kunnen voelen wat de wagen doet. Maar als het meer voor de recreatie is dan lijkt het mij super!

Groeten Arjan