[AR] [LO] Laatste vraag pessoa..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[LO] Laatste vraag pessoa..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 09:29

Goed ik heb nu dus zo`n pessoateugel aangeschaft en ik snap wel hoe ik hem om moet doen enzo.

Maar Lucky is natuurlijk niet gewend zo`n ding bij zijn achterbenen te hebben. Hoe moet ik dat doen dan? meteeen longeren of eerst omdoen en even laten *wennen*?

Alvast bedankt..
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 10-03-05 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Helderder

Re: Laaatste vraag pessoa..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 10:08

Ik zou het eerst even omdoen dat hij er even aan kan wennen en een paar rondjes naast je paardje lopen en dan voorzichtig beginnen met longeren.

Succes ermee Lachen

RosaNur

Re: Laaatste vraag pessoa..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:36

Ja ik zou hem inderdaad ook gewoon omdoen, maar wel meteen beginnen want naar mijn ervaring is het zo dat de meeste paarden (ik weet niet hoe oud ie is?) vooral de jongere er meteen voor wegrennen en beginnen te bokken enzo omdat er zon vervelend touw achter ze zit. Dus zorgen dat alles goed zit, in bak vastmaken, en laten lopen wat meestal al vanzelf gaat Bloos , en dan zal hij wel wegrennen en zo maar na een tijdje wennen ze dan vanzelf wel aan het gevoel, en als je het maar vaak genoeg doet worden ze er vanzelf er wel cooler onder omdat ze eraan gewend zijn.
Veel succes ermee Knipoog