We hebben wel een eigen paard, maar dat kunnen we helaas niet iedere keer meenemen! Zijn er nergens anders in de prov. Utrecht menlessen te volgen? In Zuid-Holland misschien?
Wij wonen in Breda en geven menlessen met onze pony's. Maar waarschijnlijk wonen wij te ver weg. In Utrecht weet ik verder geen adres waar ze menlessen geven, kan je helaas niet helpen. Succes met zoeken.
ik weet in zuidholland een hele goede stal, waar ze je echt goed leren mennen. stalhouderij haanemijer, in zoetermeer! ik woon er vlakbij, en zie ze vaak over de weg rijden. je krijgt iemand naast je die je aanwijzingen geeft, en helpt. ik zou het dar eens proberen! ik zal ff kijken of ik hun website kan vinden!
Ik weet dat er bij OZ instructeurs 'aan huis' komen. Is dit bij AR ook het geval, of moet je dan altijd naar de instructeur toe ? Ik ben ook in de buurt van Utrecht op zoek naar instructie, liefst met mijn eigen pony, alleen heb ik geen vervoer voor pony en wagentje.
Bedankt voor de tips............nou in Utrecht schijnen er echt geen mogelijkheden te zijn. De manege's die het gedaan hebben doen het nu niet meer en je schijnt toch echt een koetsiersbewijs nodig te hbben want anders ben je niet verzekerd. Hanemaaijer ken ik toevallig omdat we in Zoetermeer gewoond hebben en die staat idd heel goed aangeschreven........
7 april begint er in Zoetermeer weer een opleiding, dus dan gaan we die maar doen. Wil je meerijden Nado?