[AR] [AR]Waar paardentrailers kopen met een koetsenframe?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Viking

[AR]Waar paardentrailers kopen met een koetsenframe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 17:06

Ik ga binnenkort met Viking starten met wedstrijden en nu wil ik een trailer kopen met een koetsenframe erop,das wel zo makkelijk.
Nu heb ik wel zitten zoeken waar je die kunt kopen,maar echt veel heb ik niet gevonden.

Weet iemand van jullie waar ik dat soort trailers kan vinden?

Percy

Re: [AR]Waar paardentrailers kopen met een koetsenframe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 17:48

Tweedehands zijn die vrijwel niet te koop. Nieuw kan je ze vinden als je de woorden bij google intoetst. Er zijn een paar leveranciers in Nederland. Niet elke trailerbouwer begint er aan omdat er toch nogal wat haken en ogen aan zitten. Zo kan je de trailer zonder koets niet gebruiken i.v.m. het contragewicht.

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:53

Humbauer en Hotra verkopen trailers met koetsenframe, vanaf ong. 5700,-nieuw, ze hebben ze dikwijls ook 2e hands, maar dan kun je niet uitkiezen, natuurlijk.

2e hands staan ze nog wel eens op www.marktplaats.nl, daar staat ook de de advt van Humbauer met een link naar hun site.
Ik had verleden jaar hetzelfde dilemma, heb toen langer doorgespaard en een veewagentje gekocht war de hele meuk (3 pony's en wagen) in 1 keer in kan.
Ook daar zitten weer andere kosten aan verbonden, het is maar net wat je wil en wat je zoekt.

Succes!

rijmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 23:10

Bijna een jaar geleden kochten we een Bockmann Duo tweepaardstrailer met koetsenfame. We zijn hierover heel erg tevreden: de wegligging is perfect bij het transport van 1 of 2 paarden, zowel met als zonder koets. Op dit vlak blijkt er wel nogal wat verschil te zijn tussen de trailermerken.
Onze verdeler (België) is www.vlbwagens.be.
Dus als je zoekt in Nederland naar een Bockmann verdeler...

Viking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 10:44

Hartstikke bedankt voor jullie reakties,ik heb zelf zat wagens staan[transportbedrjf Bloos ]waar een kar makkelijk in kan,maar ik heb een nieuwe 4 keer 4 gekocht en daar wil ik dus zo'n trailer achter,zodat ik ook met het hele gezin met de kar weg kan.