[AR] [NH] wie wil er ook meer NH leren? omg. Vlaardingen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evenaar

[NH] wie wil er ook meer NH leren? omg. Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 00:40

Fenna en ik willen graag meer en andere NH-dingen leren, we zijn een beetje uitegekeken op de spelletjes die we nu doen..... Het liefst wil ik me verdiepen in Parelli en/of VD, maar iets anders is ook leuk. Aangezien deze 2 dingen vooral uit boeken te leren zijn, en ik daar geen ster in ben, lijkt het me gezellig en leerzaam om het samen met iemand anders te doen.
Als je een eigen pony hebt is dat leuk, maar anders kunnen we met Fenna aan de slag en misschien is er hier ook wel een pony te leen (er staan hier wat verveelde ponies Knipoog).

Afbeelding

viola

Re: [NH] wie wil er ook meer NH leren? omg. Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 22:55

Hoi,
Ik kom in ieder geval graag een keer bij je kijken hoe ver je bent en wat je doet met Fenna.
Ik doe VD en NH, geen parelli, maar meer hempfling en een beetje van alles wat.

We kunnen vast wat van elkaar leren in de praktijk, pb me maar als het je wat lijkt (als ik goed genoeg ben Tong uitsteken )

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 14:52

Ik ben ook zeer geinteresseed in NH en VD maar ik weet er nog niet genoeg van om er echt fanatiek mee bezicht te zijn, en er zijn maar weinig mensen die ik ken die er echt mee bezig zijn. ik kom graag een keer kijken.
mijn pony sietske staat helaas in spijkenisse en ik ben niet in het bezit van een trailer om haar mee te nemen naar vlaardingen!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 23:53

ik ben ook erg geinteresseerd... Lachen en ik weet ook wel mensen die een clinic kunnen geven.... Lachen

Banjer en ik doen aan NH en aan VD, in combinatie met CT... (wat een afkortingen in 1 zin he... haha)

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 10:52

Haha, doen we met z'n allen fijn aan afkortingen... Haha!
Maar de afkorting CT kan ik even niet plaatsen... waarschijnlijk als je het zegt dan komt de 'oh ja!'
Wel leuk dat meer mensen hiermee bezig zijn in de omgeving Lachen

Banjer, jij hebt toch ook les van Lynn? Volgens mij had ik daar eens een topic over gelezen....

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 11:12

Evenaar schreef:
Haha, doen we met z'n allen fijn aan afkortingen... Haha!
Maar de afkorting CT kan ik even niet plaatsen... waarschijnlijk als je het zegt dan komt de 'oh ja!'
Wel leuk dat meer mensen hiermee bezig zijn in de omgeving Lachen

Banjer, jij hebt toch ook les van Lynn? Volgens mij had ik daar eens een topic over gelezen....

CT = ClickerTraining... Haha!

Ik heb idd les van Lynn en Marjan gehad... Lachen en ik wil de lessen weer op gaan pakken... Lachen

Je bent sowieso altijd welkom om een keer te komen kijken hoe Banjer en ik trainen hoor... Lachen

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 11:31

AHA ... juist, dat had ik zelf ook kunnen bedenken Bloos
Lijkt me leuk om een keer te komen kijken, zzeker als je straks weer les hebt. Ik heb erover zitten denken om ook les van hen te nemen, maar ik wil zoveel....
Voorlopig ga ik mij eerst richten op mijn opleiding bij Skyfarm, en zelf wat oefenen. Maar ik wil toch van zoveel mogelijk markten thuis zijn, ik hoef het niet allemaal te kunnen maar ik wil wel weten hoe het in elkaar zit en wie welke methodes gebruikt. Misschien dat ik alsnog eens les neem van hen, wie weet Lachen