wie weet waar ik een opstakeltraining kan volgen in Noordholland Zuidholland of Utrecht en evt. de Veluwe bij voorkeur volgens de NH metode het Balingehof geeft deze cursussen maar dat is 2½ a. 3 uur rijden voor mij dus zoek ik het liever wat dichterbij ik heb een jong paard en wil graag weten wat ik in sommige situatie's (juist niet) moet doen als ik buiten rijd
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 20-02-05 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[NH] in titel vergeten
Misschien moet je toch maar even komen voor een training, een nachtje overnachten en het geoefende de dag erna in het bos gelijk in de praktijk brengen
Misschien moet je toch maar even komen voor een training, een nachtje overnachten en het geoefende de dag erna in het bos gelijk in de praktijk brengen
ik had al op jullie site gekeken en er waren maar 2 datums voor opstakeltraining waarvan ik er een niet kan en de volgende is pas in juli dus dat duurt best lang
Op het NH-weekend van Dreamstables word er ook aandacht besteed aan obstakeltraining, daarnaast word er ook aandacht besteed aan de join-up en grondwerk. Voor meer info kun je kijken op de bovenste site uit mijn onderschrift.