Ik hoefde pas om 3 uur te starten, dus we konden uitslapen. Onderweg maar 1 bui gehad, dus het viel allemaal mee. Daarna rustig vaardigheid verkent, 1 klein twijfelachtig lijntje in de barrage, maar verder super te rijden.
Met losrijden liep hij heerlijk op de linkerhand kreeg ik alleen geen druk op mijn buitenteugel, waardoor hij niet erg lekker liep. Daarna rechtsom gereden en toen ging het linksom ook steeds beter, al is zoiets moeilijk op te lossen als je met zijn 7en in een bakje rijdt dat net wat kleiner is dan 20x40.
Maar vaardigheid liep lekker, grote baan 20x60, mooi in middendraf alles gereden. Daarna barrage, liep ook super, hij had er zin in dus grootste deel gegalopeerd (even geoefent voor het buitenseizoen

De eerste 2 winstpuntjes hadden we binnen en een 2e plaats.
Daarna werd het noodweer, pony in de veewagen gepoetst en ingespannen, snel voor de kar en hoppa naar de binnenbak. Gelukkig was het nu rustiger dus we konden nu een stuk beter losrijden. Lekker gewerkt op impuls, wat hij de laatste tijd wat mist en hij liep heerlijk, nauwelijks druk in mijn handen, super.
Proefje liep ook heerlijk, alleen op de volte's ging hij wat op mijn handen hangen waardoor hij te diep liep. Maar dat werd deze keer niet zo heel erg afgestraft.
Punten; 157, dus een winstpuntje en een 1e plek.
Ondanks het winter-weer (het is ook 'winter'-competitie) een heerlijke dag!