[AR] [LO] welke bijzet teugel(s)?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara88

[LO] welke bijzet teugel(s)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 13:41

Ik wil wat vaker gaan longeren maar dan wil ik natuurlijk wel dat ie lekker ontspannen naar beneden loopt? Tong uitsteken Hoe kan ik dit het beste aanpakken?IK hoor veel mensen over de dubbele longeerlijn?Hoe gaat dit precies in zijn werk?En wat voor ''touwtjes'' kan ik anders gebruiken? Lachen

Barbara88

Re: [LO] welke bijzet teugel(s)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-05 20:19

niemand ? Verdrietig

schanul

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 21:52

Hoi,

Ik gebruik een gewone longeerlijn met een simpel 6 meter touwtje (5 a 6 mm dik) bij een botenwinkel vandaan en een longeersingel natuurlijk. Gaat prima Ja

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-05 23:31

schanul schreef:
Hoi,

Ik gebruik een gewone longeerlijn met een simpel 6 meter touwtje (5 a 6 mm dik) bij een botenwinkel vandaan en een longeersingel natuurlijk. Gaat prima Ja

Hoe zet jij dat dan neer/vast?
Foto misschien?
Ben er namelijk ook benieuwd naar...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 02:02

In het boekje "longeren met Lammert haanstra" staat het gebruik van touwtjes heel mooi uitgelegd!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 11:55

ik gebruik de pessoa teugel en sinds kort in combinatie met dubbele longe. Ik longeerde altijd met enkele longe maar omdat dat niet zo goed ging, vervelend paard, heb ik de dubbele longe erbij gepakt. Het is even klote maar uiteindelijk werkt het goed. Je kan ook goed alleen met pessoa en enkele longe, zit gebruiksaanwijzing bij, en je hebt er verschillende standen opzitten voor vershillende doeleinde. Staat ook uitgebreid beschreven in het boek van lammert haanstra. Veel suc6 in ieder geval