Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sanet schreef:Dat ga ik ook proberen.. Genette gaat al happen in de stang waar ze aanstaat als ik alleen maar naar de singel wijs of er aan denk.
En nee, het zadel ligt ook niet goed, en daar wordt aan gewerkt. Maar ze doet het nu wel heel erg. Als ik het zweetblad al optil dan staat ze alweer te happen. Ik vind dit zelf ook heel erg onprettig..
Ik ga binnenkort wel lekker met haar om tuttelen...
Cassidy schreef:@ Sanet: als je weet dat het zadel niet goed ligt, waarom onderneem je niet meteen actie?
Chrisssy schreef:Is dit het Brandus geval? Het viel mij idd ookal op dat hij steeds narriger wordt, terwijl t zo'n schatje is is eigenlijk... Ik heb absoluut geen verstand van NH (as u know, roxanne), ben meer dressuurmuts..maar ben er wel mee eens dat strakker vastzetten het probleem niet oplost, je haalt al1 het effect weg, maar niet de oorzaak!
Lizzii schreef:Eerst en vooral eens laten nakijken of hij nergens pijn heeft of zo, maar als dat niet het geval is probeer dan eens met belonen en clickeren.
leerrijk en zeker een aanrader voor al diegenen die hun paard willen trainen zonder hardhandig te moeten optreden.