Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Debo schreef:strondeigenwijs.....
Debo schreef:je toppic hoort hier trouwens niet thuis
Dennis schreef:Maar heb wel ergens gelezen dat paarden met 2 kruintjes niet makkelijk zijn.
......
Die 4 jarige (merrie) heeft ook nog eens hengstentandjes(betekend heel dominant). En ze maakt alles helemaal waar.
Rivano schreef:Bedankt allemaal voor de uitleg.
Hij heeft 2 kruintjes naast elkaar.
En hij is vos.. en je weet: Bij elke vos zit een steekje los. Dat in combinatie met de 2 kruintjes. Poeh!! Succes! haha.
xxNicolienxx schreef:70% van de paarden met twee kruintjes naast elkaar reageren slecht onder stress. Dit moet dan wel in combinatie met de andere kenmerken worden bekeken.
Mijn pony heeft ook twee kruintjes naast elkaar en daar klopt dit precies bij
PeruaansePas schreef:xxNicolienxx schreef:70% van de paarden met twee kruintjes naast elkaar reageren slecht onder stress. Dit moet dan wel in combinatie met de andere kenmerken worden bekeken.
Mijn pony heeft ook twee kruintjes naast elkaar en daar klopt dit precies bij
Tja met of zonder kruintjes, op stress reageren de meeste vluchtdieren/prooidieren slecht.
Znoin schreef:Ik kan mijn paard helemaal vinden in wat Linda T Jones zegt! Hij heeft 2 kruintjes naast elkaar en reageerd heel sterk op stress. Ook is hij de ene week weer anders als de week daarvoor (onberekenbaar) en is hij heel gevoelig. Hij heeft idd een wat gecompliceerd karakter.
Zou dat betekenen dat zo'n paard minder geschikt is voor de (top)sport?