[AR] wie weet nh cursus dichtbij rotterdam?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anietje

wie weet nh cursus dichtbij rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-05 17:47

veel van de nh trainingen worden in het noorden van het land gegeven.
en voor mij is dat wel een eindje weg, ik woon in rotterdam en mijn ozzie staat in ridderkerk.
nou kan ik ook de boeken en video van emiel aan schaffen en dat doe ik ook wel maar ik wil graag begeleiding bij de training of een training gaan volgen op locatie maar dan wel in de buurt van rotterdam.
een klein uurtje rijden vind ik ook wel te doen.
wie o wie weet wat?
groetjes anita.

loekje

Re: wie weet nh cursus dichtbij rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 21:16

Binnenkort Parellicursus in Baarle Nassau, is ongeveer een uur rijden van Rotterdam. Lunteren lijkt mij dan ook nog wel te doen.
www.pnh.be of www.parelli.nl

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 22:11

Er is een steunpunt van Emiel Voest in Rockanje, ik kan alleen zo snel niet op de naam komen. Je zou het kunnen vragen op de site www.emielvoest.nl

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-05 22:48

mijn instructors (http://www.naturalhorses.com) komen aan huis lesgeven... Lachen Als ze meerdere afspraken in de regio hebben (misschien combineren met mij bv? Schijnheilig ) is het allemaal prima te betalen... Lachen

Ik weet niet waar je staat met je paardje?

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 00:54

Hey dan ga ik ook eens op de site kijken!! Ik ben al heel lang op zoek naar een fijne instructrice/ instructeur en ik woon ook in de buurt.
Smithsgirl, jij staat toch bij de Spalandruiters in Schiedam?

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 01:01

De site opent niet bij mij...... en ik ben nog wel zo nieuwsgierig! Kan je anders in het kort vertellen wat hun methode is en hoe ze lesgeven? Dan kan ik altijd een les proberen, want ik moet nu niet zelf blijven tobben in de bak.

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 10:32

Dat steunpunt heette de Jaquima Hoeve (in Rockanje) maar zit daar niet meer en bestaat niet meer in die vorm. Een van de twee meiden die destijds daar les gaven doet dat nog wel, maar ik weet niet of ze in Ridderkerk komt. Als je haar telefoonnummer wil hebben, heb ik dat nog wel. Kun je PB-en.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 10:53

Evenaar schreef:
Hey dan ga ik ook eens op de site kijken!! Ik ben al heel lang op zoek naar een fijne instructrice/ instructeur en ik woon ook in de buurt.
Smithsgirl, jij staat toch bij de Spalandruiters in Schiedam?

Nee, daar sta ik niet... Banjer staat op Stalling 't Einde... Lachen

anietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 16:45

hey allemaal hartstikke bedankt!
misschien kunnen we onze krachten bundelen en een instructeur inhuren inderdaad.
bij ons op stal mogen we geen les van buitenaf krijgen dus ik moet er toch op uit maar ook ik kan niet alleen in de bak blijven aanmodderen.
misschien kan het bij een van jullie op stal?
ik weet wel dat stal het einde aan het einde van z'on lang smal weggetje is en dat vind ik wel lastig met de trailer dus daar liever niet.
ozzie staat in ridderkerk op reyerbos.
tja en anders neem ik toch zón drie daagse curcus en dan zorg ik dat ik alles gevolgd hebt aan het einde van de zomer.
ik denk dat alles bij elkaar op z'on 1000 euro uitkomt dus als ik telkens een beetje geld bij elkaar sprokkel dan doe ik telkens die 3 dagen.
dan kan ik met ondersteuning van de boeken en video van emiel wel verder uit de voeten.
maar ik wil gewoon les van iemand die er wat van weet want anders leer je jezelf de verkeerde dingen misschien aan.

anietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 16:47

evenaar waar sta jij dan?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 16:55

anietje schreef:
ik weet wel dat stal het einde aan het einde van z'on lang smal weggetje is en dat vind ik wel lastig met de trailer dus daar liever niet.

Bij ons op stal had het toch niet gekund... de staleigenaar wil geen vreemde paarden op zijn erf... m.u.v. wedstrijden

anietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 22:08

[quote="Banjer"]mijn instructors (http://www.naturalhorses.com) komen aan huis lesgeven... Lachen Als ze meerdere afspraken in de regio hebben (misschien combineren met mij bv? Schijnheilig ) is het allemaal prima te betalen... Lachen

wat had jij dan in gedachte, want als het niet bij mij op stal kan en bij jou ook niet wat dan?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 22:13

anietje schreef:
Banjer schreef:
mijn instructors (http://www.naturalhorses.com) komen aan huis lesgeven... Lachen Als ze meerdere afspraken in de regio hebben (misschien combineren met mij bv? Schijnheilig ) is het allemaal prima te betalen... Lachen

wat had jij dan in gedachte, want als het niet bij mij op stal kan en bij jou ook niet wat dan?

Dat ze eerst bij jou op stal komen, en daarna doorgaan naar mij... of andersom

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 11:00

Ik sta aan de Zuidbuurtseweg in Vlaardingen, op een boerderij. Ik heb eerst bij vd Vlugt in Schiedam gestaan, maar ik ben zelf verhuisd en het werd te ver om te fietsen.
Bij mij op de boerderij is geen bak, maar een eindje verderop is een buitenbak waar tegen betaling gebruik van gemaakt kan worden. Mochten jullie dus toch met meer tegelijk les willen dan zou ik het even kunnen vragen, ik denk niet dat dat een probleem is.

Banjer, heb jij al vaker les van ze gehad? En zo ja, hoe ging het een beetje in zijn werk en wat heb je toen betaald? Ik heb wel op de site gekeken, maar ik wil ook graag wel wat ervaringen horen.

DS_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:42

Kijk eens op de bovenste site uit mijn onderschrift. Wij geven NH-weekenden op onze locatie. Maar er is ook een mogelijkheid dat we naar jullie locatie toekomen. Voor andere mogelijkheden kun je natuurlijk ook altijd even bellen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:14

Evenaar schreef:

Banjer, heb jij al vaker les van ze gehad? En zo ja, hoe ging het een beetje in zijn werk en wat heb je toen betaald? Ik heb wel op de site gekeken, maar ik wil ook graag wel wat ervaringen horen.

Hoe ging het in zijn werk... ehm... het is alweer een tijdje geleden... wegens financiële zaken van mijn kant al een flinke tijd geen lessen gevolgd...

de eerste les was dat Lynn een uitleg gaf, over NH, en toen ging hij met Banjer aan de slag... kijken hoe ze reageerde... daarna moest ik het zelf doen... de lessen daarna ben ik eigenlijk gelijk zelf aan de slag gegaan, en gaf Lynn uitleg en deed dingen voor... Lachen Dit alles is trouwens grondwerk, er werd nog niet gereden....

Ik ben erg tevreden over Lynn en Marjan... Lachen Banjer vertrouwt ze volledig, en mede dankzij hun ziet ze mij weer als leider en vertrouwt ze me nog meer... Lachen

anietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 15:59

bedankt anne, ik heb de folder aangevraagd.
naar hilvarenbeek is een uurtje en dat vind ik wel te doen, vooral voor ozzie want die moet in de trailer staan.

anietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-05 16:04

bedankt voor het aanbod evenaar maar ik denk dat ik maar een weekend plan bij ds als het niet te duur is.
dat is maar een uurtje rijden en dat vind ik wel wat.
anders zou ik toch richting zwolle moeten en dat is meer dan twee uur.
mocht je mee willen dan valt dat wel te regelen.groetjes anita

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 21:36

Jij bedankt voor jouw aanbod Lachen Maar ik ben al bekend met NH en heb al een redelijke basis, bij mij gaat het er vooral om met rijden iets verder te komen. We lopen nu namelijk vast op steeds hetzelfde punt. Ik vind het dan niet zo erg om een beetje basis opnieuw te doen in de les, maar een heel weekend vind ik dan zonde.
Misschien wil ik wel een weekend bij Natural Horses gaan doen, maar daar ga ik dan eerst meer info over vragen.
Veel plezier bij Dreamstables!