Morgen krijg ik iig door een verkoper advies, maar ik wil van zoveel mogelijk mensen advies hebben. Zo barst los!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dennis schreef:Een tape er om heen oid vind ik ook eigenlijk 'flauwe kul'.
Dennis schreef:Een tape er om heen oid vind ik ook eigenlijk 'flauwe kul'.
Sjonniej schreef:Is het niet;
Een jong paardje neemt het bit makkelijker aan als het ingepakt is.
Paarden gaan er eerder lekker op knabbelen.
Je werkt nog zachter in, bij hele gevoelige paarden.
Dennis schreef:Liever gewoon met zachte hand werken. Dan kan je ieder bit zo scherp of zacht maken als jij wil.
MaiNat schreef:Hey allemaal, ik hoopdat iemand mij het verschil uit kan leggen tussen alle verschillende menbitten. Bij Vroegop hebben ze van die Utrechtse stangen. De verkoper was hier erg positief over, maar nu hoor ik over de Liverpoolstang ook goede berichten. Ik zoek een bit die past bij mij soms wel overenthousiaste pony en ik wil ook over de weg mennen, maar welke bit raden jullie me aan?
Morgen krijg ik iig door een verkoper advies, maar ik wil van zoveel mogelijk mensen advies hebben. Zo barst los!
sarahlou schreef:Ik wissel af met mijn bitten. Voor enkelspan gebruik ik een utrechtse stang en met tweespan liverpoolstang. Met tweespan heb ik gewoon wat meer hefboomwerking nodig. Bij het enkelspan gebruik ik ook nooit een kinketting en bij tweespan weer wel. ( wel heel los, maar hij zit er toch)
.