Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Er hangt wel een prijskaartje aan...
Sjonniej schreef:Liberty geeft inderdaad 2 goede.
Ik vind het zowiezo al goed van je dat je hem láat beleren en niet zelf gaat aanmodderen!!
cijsalover schreef:mmm... dat aanmodderen loopt niet altijd mis.
machteld schreef:op de eerste site die jullie aangeven kan ik erg weinig over het beleren van paarden vinden... tip waar dit onder staat ( ik lees er waarschijnlijk gewoon overheen hihi![]()
)
SuzanneAAHCH schreef:Nico Avezaath uit Maurik beleert paardjes heel netjes voor aangespannen rijden. Daarnaast kan je er ook menlessen nemen en je koetsoersbewijs halen. (Vanuit Zeist ligt Maurik bij Amerongen aan de andere kan van de Rijn, niet zo ver weg dus!)
cijsalover schreef:Sjonniej schreef:Liberty geeft inderdaad 2 goede.
Ik vind het zowiezo al goed van je dat je hem láat beleren en niet zelf gaat aanmodderen!!
mmm... dat aanmodderen loopt niet altijd mis.
machteld schreef:zie PB!SuzanneAAHCH schreef:Nico Avezaath uit Maurik beleert paardjes heel netjes voor aangespannen rijden. Daarnaast kan je er ook menlessen nemen en je koetsoersbewijs halen. (Vanuit Zeist ligt Maurik bij Amerongen aan de andere kan van de Rijn, niet zo ver weg dus!)
indd maurik is niet zo ver hier vandaan ( onze paardjes staan in odijk nog dichterbij dus )
zou je me hier iets meer over kunnen vertellen?