Ik wil mijn moeder graag een menles cq buitenrit voor haar verjaardag geven omdat het een droom van haar is nog eens aangespannen over de Veluwe rijden.
Wie weet nog andere adressen behalve 'Onder de Kastanje' in Kootwijkerbroek? En wie daar wel geweest is, hoe is jullie ervaring met hen?
_Michelle_
Geplaatst: 19-01-05 20:22
http://www.riantstables.com, faciliteiten--->menlessen. Wel aan de prijzige kant Ben zondag langs haar terrein gereden, zo mooi al die hindernissen enzo die zij heeft, alleen heeft je moeder daar niks aan. Je zit wel aan de rand van het bos geloof ik alleen weet ik niet of het daar ook echt mooi rijden is.
Marita
Geplaatst: 19-01-05 22:48
De Paalhoeve in Kootwijk ging ook altijd mennen met paarden. Ik ben er nu al een tijd niet meer geweest, maar je kunt ernaar informeren.
Anoniem
Geplaatst: 19-01-05 23:02
Ik heb bij OdK stage gelopen, ook paar tweespanlesjes gehad, en over de Veluwe gereden (niet gemend, maar te paard).
Ze zijn misschien wat duur ja, maar je hebt wel een stel enorm betrouwbare en goede dieren voor je kar. Je krijgt gewoon goed les, dat niet gewoon normaal, maar echt goed. Verder kan je gewoon een mailtje sturen, uitleggen wat je wilt, en een offerte laten doen. Denk dat het best mogelijk is dat je zowel menles in de bak (40*100 ) krijgt, met aansluitend een rit over de Veluwe. Wat ook een prachtig gebied is.
Ik zou zelf voor OdK kiezen dus
JoanneArnhem
Geplaatst: 22-01-05 15:30
Bij ons kun je een huifkar huren en dan kun je zelf mennen. Je gaat dan door het bos en bij langere routes neem je ook een stukje hei mee. Het zijn makke pony's die vrijwel door iedereen te rijden zijn.
Wil je meer informatie kun je me altijd pb-en
jantina
Geplaatst: 22-01-05 18:03
Ik heb je topic even naar UZ verplaatst
liberty
Geplaatst: 22-01-05 18:40
Onder de kastanje kan ik je echt aanbevelen
Fijne mensen, fijne paarden en mooie omgeving
judithM
Geplaatst: 23-01-05 20:32
Ik heb ook alleen maar goede dingen gehoord over "Onder de Kastanje"