[AR] [NH] en klassieke dressuur in noord nederland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

berthe

[NH] en klassieke dressuur in noord nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 23:40

Mocht er iemand op zoek zijn naar een instructrice die natural horsemanship combineert met klassieke dressuur, dan moet je eens even kijken op www.stalrohan.nl Ik heb zelf heel veel dressuurles gehad tot Z-niveau, maar pas nu leer ik welk effect mijn hulpen, houding, zit en ademhaling hebben op mijn paard.
Dit gecombineerd met de NH technieken kan elke dressuurruiter heel veel leren !

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 11:34

Ik heb ook les van Florien en dit bevalt mij ook heel erg goed. Zij leert je duidelijk hoe je je eigen energie en lichaamstaal over kan brengen op je paard/pony. Ik heb ookal een stukje over haar hier op bokt geschreven. Net als jou ben ik heel erg tevreden over de manier waarop er les wordt gegeven bij Stal Rohan.

berthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 21:08

Nou, dan komen we elkaar vast nog wel eens tegen. Ik heet Francien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 21:45

Zoals je het beschrijft, klinkt het heel interessant. Helaas doet de site het bij mij niet. Ligt niet aan de link, want als ik via Google kijk, dan zie je ook alleen een lege pagina?

berthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-05 21:49

Da's raar, als ik op de link druk krijg ik de site en ook als ik in de internetbalk www.stalrohan.nl intik, kom ik op Floriens site. Ik heb verder ook geen verstand van internet en computers dus weet ook niet hoe dit kan

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 10:30

berthe schreef:
Nou, dan komen we elkaar vast nog wel eens tegen. Ik heet Francien.

Denk ik ook wel. Het stukje over de open dag op Florien haar site is toch ook van jou? En toevallig toen ik zaterdag les had, belde jij, haha.

Ik heet Christel.

De link doet het bij mij wel een ook als ik het intik op google kom ik gewoon op de site.