[AR] [LO] Geen voltige meer...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Benjamin

[LO] Geen voltige meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 00:08

Vanaf januari vorig jaar voltigeerde ik bij Prometheus Ruitersport een personeelsvereniging van de technische universiteit van Delft. We waren absoluut geen topvereniging maar hadden het erg naar ons zin en daar gaat het om. Haha!
Nu hoorde wij vorige week van onze instructeur/longeur (wat hij overigens geheel vrijwillig deed) dat hij geen zin meer had in het lesgeven omdat hij op vrijdagavond wat meer vrije tijd wilde. Verward Huilen
Omdat er bij ons op de vereniging niemand met een instructeursdiploma was die het wilde overnemen hield dit in dat wij dus vanaf dat moment niet meer mogen voltigeren ons hele team is geheel van slag en we proberen hoop te houden dat er toch nog een oplossing komt...., maar de kans is nihil dat dat gebeurt Huilen

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 04:38

Jeetje wat rot zeg, ik zat/zit ook op voltige. Bij ons is nu ook een team opgeheven en het andere team is ver beneden mijn leeftijd en zo druk als ik weet nie wat, misschien komt er een nieuw team en dan ga ik ermee door, maar als die niet komt blijf ik het gewoon voor de hobby doen met me eigen fjord. Degene van wie ik voltige krijg neemt ook regelmatig de spullen mee naar stal waar ik stond en nu nog rijd dus ik kan echte voltigespullen gebruiken! En ik heb zelf ook zo'n nepdingetje!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 12:23

goh, wat jammer! Ik heb ook op voltige gezeten.. Maar onze trainster ging weg en ik kon het niet vinden met een aantal mensen uit mijn team.
Katie1989? zat jij bij de egmonden?

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 12:54

voltige wilde ik altijd al op, maar was altijd te ver, wat rot dat jullie vereniging er mee gaat stoppen zeg, er is al zo weinig Boos! ik hoop dat er nog een oplossing komt

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 13:47

Wat stom dat ze zomaar stopt Ach gut Nouja, hopen op een vervanger dan maar Lachen

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 14:12

Kunnen ze echt neimand anders vinden?? Echt jammer en ook niet helemaal eerlijk tegenover jullie team. Toch maar hopen dat er nog iemand komt Lachen

Chippp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:46

Kunnen jullie het ook niet naar een andere dag verplaatsen? Als ze op vrijdag vrij wil.. ik weet niet of er dan veel lessen omgeruild moeten worden maar je kan het proberen!

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 23:22

Ik vind het ook balen voor jullie dat jullie moeten stoppen. Maar aan de andere kant begrijp ik ook dat ernst meer vrije tijd wil!! Ik hoop voor jullie dat er vervanging komt!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 14:23

Wat jammer zeg dat jullie moeten stoppen! Is er geen andere instructeur te vinden die voltige kan geven? (marktplaats geprobeert?)

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 20:31

Ik zat ook bij die voltigegroep. Vind het ook onwijs jammer, maar snap het ook wel van onze instructeur. Het is alleen jammer dat het bijna per direct stopte en dat er niemand is die het kan/wil overnemen. Ik heb al voorgesteld dat ik wel een instructeursopleiding wilde doen, als de rest me sponsort... Knipoog

Nee helaas zit het er voorlopig niet meer in, maar wie weet over een tijdje.

Een andere dag is trouwens ook geen optie, omdat er geen andere dag is dat iedereen kan (en de paarden niet al heel veel lopen).

janneke1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 22:38

aaye (aaye keet) Knipoog
ik zit noch op voltige we zitten nu weer in de c we zaten in de b maar het paard is met pesioen gegaan en het team is een beetje uit elkaar gevallen Verdrietig maar ik had een vraag hebben andere team's of voltigeruurs ook wel eens ruzie ik heb het iedee dat dat allenmaal alleen bij ons is maarja ik hoo rhet wel Vingers aflikken doeidoei

janneke1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 22:41

met andere team genoten bedoel ik dan echt bij ons kan het er soms heel hevig aan toe gaan wij zijn ook een team met allenmaal meiden!! whha misschien ligt het daar ook aan!! whaha

DeBje

Re: [LO] Geen voltige meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:15

Wij hebben ook een team met alleen maar meiden en met de meiden onderling is er nog nooit ruzie geweest, echt een TOP TEAM!!!!

Komt denk ik vooral doordat we met veel verschillende leeftijden zitten
11 tot 21. Ik denk dat als je met 8 meiden bent die allemaal dezelfde leeftijd hebben dat je dan eerder kans op ruzie hebt.

Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat je onderling ruzie gaat maken, bij voltige gaat het juist om de samenwerking, vooral in de groepskur, als je hoog wil komen ben je daar toch gemotiveerd voor en ga je dat toch niet verpesten door ruzie te maken??!!