[AR] [VD] Er is voortaan een FAQ voor VD!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Pink_Horizon

[VD] Er is voortaan een FAQ voor VD!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 14:06

[UZ] FAQ Vrijheidsdressuur (lees dit eerst!)

Aangezien er een hele hoop dezelfde topics kwamen als: Met welke oefening moet ik beginnen? Is mijn paard te oud? Is steigeren gevaarlijk? en deze constant terug bleven keren heb ik een FAQ gemaakt.
Ik zou graag hebben dat de VD'ers er even naar wilde kijken en misschien zelf willen helpen met het uitbreiden!
Er komen nog na iedere vraag links naar topics die er al over geweest zijn de afgelopen tijd maar ik moet me zo eerst eens klaar gaan maken voor het kerstdiner Knipoog Dus even geduld nog.

Als er iemand nog ideeen, toevoegingen, tips, aanmerkingen of weet ik wat heeft dan hoor ik het heel graag, hier of via pb!

Groetjes Kim
Moderator UZ

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 14:12

SUPER!!!! Eindelijk!
*maakt vreugdedansje*

Nu maar hopen dat het ook gelezen wordt, aangezien de sticky ook overgeslagen wordt

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 17:12

Idd mooi! Enneh berijkt is eigenlijk bereikt Tong uitsteken Ik zat te denken, als alle vd-ers de link naar de faq nu in hun onderschrift zetten, zou dat helpen? Want het lijkt mij dat mensen foto's zien van vd-ers en dan denken, dat wil ik ook! En dus met een beetje geluk die link zien en dan de juiste weg in slaan Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Amable op 26-12-04 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Erika3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 17:32

Oh wat fijn zeg! Dan kunnen de mensen die me voortaan een pb sturen gelijk door verwezen worden naar deze FAQ als het van die vragen zijn van: hoe doe ik vrijheidsdressuur Haha!
En wat Amable zegt is denk ik inderdaad waar Lachen vaak als ik foto's heb geplaatst is mijn pb box weer vol terwijl ik daarnaast af en toe eens een vraag krijg erover. Dus wanneer ze dan zien dat ze naar een link kunnen klikken zou dat misschien een heel aantal vragen in uit het zadel schelen Knipoog

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 23:17

Hahaha klinkt bekend erika. Opzich heel leuk en positief, maar steeds dezelfde eentonige vragen die zo makkelijk zijn gaan enorm vervelen...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 23:19

Ik heb een jaarling, mag ik al?
Mijn paard is 20, kan dit nog?
Hoe leer je buigen? Hoe leer je steigeren?

Het komt me af en toe echt mn strot uit *met alle respect*

Zo jammer dat het allemaal zulke standaart vragen zijn, en zelden vragen van mensen die er leuk, en op een juiste manier mee bezig zijn, maar die ergens vast lopen.
Ook kijken mensne gewoon niet verder dan hun neus lang is

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 23:21

En vandaar de faq stef Lachen Ook hun moeten bij het begin kunnen beginnen maar als dit kan door de andere 1000 topics die hier al over geweest zijn is dat natuurlijk net zo goed. En komen ze er niet uit, mogen ze alsnog een topic openen natuurlijk! Maar zo voorkom je (hopelijk!) de meeste, simpele, vragen en krijgt VD weer een beetje nivo Lachen

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-04 23:35

De recente topics (van pagina 1) heb ik geslotteerd met deze melding. Dieper ga ik maar niet, enkel zodra deze omhoog komen of er nieuwe gepost worden. Ik ga nu verder aan de FAQ

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 09:07

Super idee!
Het werd inderdaad soms wel erg eentonig die topics. En er wordt echt niet de moeite genomen om de sticky te lezen

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 12:28

Super Kim!!!! Top!
Idd eindelijk Tong uitsteken Nu is het gewoon veel makkelijker om mensen meteen naar die faq te leiden via pb..

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 13:04

Goed dat er nu een FAQ is Nu nog maar hopen dat ook iedereen
daar eerst gaat kijken, voordat ze een nieuw topic openen Knipoog Want dit
gebeurt nogal snel.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 22:13

En zo niet worden de te simpele topics gewoon geslotteerd... (dit gebeurde eerder niet, toen enkel het sticky er was).