Aangezien er een hele hoop dezelfde topics kwamen als: Met welke oefening moet ik beginnen? Is mijn paard te oud? Is steigeren gevaarlijk? en deze constant terug bleven keren heb ik een FAQ gemaakt.
Ik zou graag hebben dat de VD'ers er even naar wilde kijken en misschien zelf willen helpen met het uitbreiden!
Er komen nog na iedere vraag links naar topics die er al over geweest zijn de afgelopen tijd maar ik moet me zo eerst eens klaar gaan maken voor het kerstdiner
Dus even geduld nog.Als er iemand nog ideeen, toevoegingen, tips, aanmerkingen of weet ik wat heeft dan hoor ik het heel graag, hier of via pb!
Groetjes Kim
Moderator UZ
Ik zat te denken, als alle vd-ers de link naar de faq nu in hun onderschrift zetten, zou dat helpen? Want het lijkt mij dat mensen foto's zien van vd-ers en dan denken, dat wil ik ook! En dus met een beetje geluk die link zien en dan de juiste weg in slaan 
vaak als ik foto's heb geplaatst is mijn pb box weer vol terwijl ik daarnaast af en toe eens een vraag krijg erover. Dus wanneer ze dan zien dat ze naar een link kunnen klikken zou dat misschien een heel aantal vragen in uit het zadel schelen
Nu nog maar hopen dat ook iedereen