[AR] [NH] Wie kent de Dream Stables in Hilvarenbeek?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SandyRChris

[NH] Wie kent de Dream Stables in Hilvarenbeek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-04 10:27

Beste mensen,
Wie van jullie kan mij iets vertellen over de Dream Stables in Hilvarenbeek?
Het is een stal waar paarden kunnen worden aangereden via de NHS methode... ook schijnen ze veel te kunnen doen aan problemen met je paard. Wij hebben een paint merrie van bijna 3 jaar (zonder problemen overigens...) en denken erover om haar bij hun te laten aanrijden, en willen wij zelf enkele cursussen en workshops volgen om het NHS helemaal goed te gaan beheersen... Heeft iemand van jullie ervaring of kunnen jullie me iets meer vertellen, graag!!! Ik sta er namelijk nogal huiverig tegenover om mijn lieveling zomaar bij n wildvreemde onder te brengen, maar aan de andere kant zou het wel geweldig zijn als ze wordt aangereden door een prof. die precies weet hoe hij een paard via de juiste hulpen beleert! Help...

brownbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 10:33

Dreamstables is nog niet zo lang geleden opgericht. Zit gevestigd bij stal veldhof in hilvarenbeek. Is een jonge groep mensen dus ik weet niet in hoever ze echt ervaring hebben. Meer weet ik er ook niet van.

DeBje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 10:37

Wij hebben ons paard erheen gebracht i.v.m. trailer probleem.

Dit heeft erg geholpen.

Ik vond hun aanpak en omgang met de paarden erg goed OK dan!

Corine12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:07

Hai, ik heb mijn paard in laten rijden bij 't Balingehof, daar begeleiden ze je persoonlijk en ze besteden een heleboel aandacht aan combinatiebuilding, hebben geen geheimen en leggen alles uit. Ik voelde me heel erg welkom, kon altijd lekker mee lunchen Knipoog

Er zijn dus nog meer stallen waar ze veel NH doen.

Corine12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 17:08

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 23:49

de vraag gaat over de DreamStables... Knipoog (al hoor ik ook alleen maar goede dingen over Balingehof)

Ik heb Conrad aan het werk gezien op het CHIO van 2003, ik heb ook een privé-clinic gehad (lees: ik heb een training bijgewoond die niet voor publiek toegankelijk was)... Conrad is consequent en paardvriendelijk bezig... zijn methodes zoals ik ze heb gezien komen aardig overeen met mijn methodes... Lachen

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:00

Ik heb er een clinic gevolgd met mijn pony. Longeren met Lammert Haanstra. Was erg leerzaam, maar wel prijzig.

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 00:26

Een vriendin van me heeft haar paard er een tijdje terug ook heen gebracht ivm trailerprobleem (slechte ervaringen).
Ze was er niet zo over te spreken.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 13:18

Een kennis van mij had daar ook haar paard heengebracht ivm trailerprobleem en erg tevreden was ze niet. Ze was veel geld kwijt en heeft er uiteindelijk niets voor terug gekregen.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 14:07

PB Sannah van bokt eens...zij is daar ook geweest met haar paard

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 17:14

Ik heb ze toevallig laatst gemaild om wat info over (laten beleren) Ik kreeg een zeer onpersoonlijk mailtje terug...soort folder...Dit in tegenstelling tot bij 't Balingehof en Lynn Apple ( http://www.naturalhorses.com ) waar ik een heel prettig persoonlijk antwoord op mijn vragen kreeg!

Voor mij dus geen Dream Stables...als ik er bij het eerste contact al niet meteen een goed gevoel over heb...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 01:55

ik heb tot nu toe alleen verschillende keren telefonisch contact met ze gehad, naar aanleiding van een mailtje van mij aan hun. Ben zeer netjes behandeld en mocht ik ooit iets van hun 'nodig hebben" dan ga ik er zeker eens kijken.