[AR] [VD] Compliment

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Katie1989

[VD] Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 22:21

Nero heeft dus wel in compliment gezeten 1 keer maar meestal gaat het fout...tenminste gaat hij niet verder, omdat hij zijn achterbenen niet naar achter verplaatst!

Hoe kan ik zorgen dat hij met zijn achterbenen naar achter gaat?

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:36

Door hem op commando zijn achterbenen te laten verplaatsen... Of, wat ik meestal doe, is Zhanna eerst laten buigen en dan het compliment, in de buiging zet ze zelf haar achterbenen al naar achter, is voor mij dus minder werk Knipoog

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 22:50

Ja idd....maarja dan moet Nero bij de buiging wel zijn benen verplaatsen....die oen is een keer bijna op ze kont gevallen...hij ging diep buigen en ik zag ze achterbenen helemaal wegzakken...hij kon bijna zitten man!....maarja das niet zo verstandig dus toen deed hij gelukkig snel zijn hoofd weer omhoog!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:26

Dan dus idd op commando zijn benen laten verplaatsen.

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 11:58

Ja idd dat is een goed idee...dat ga ik dan maar is proberen, ik ben ook eigenlijk zelf veel te snel van stapel gelopen. Ik ben dan wel begonnen met voetje maar ik moet toch wat meer rust brengen met kijk op de andere dingen zoals inderdaad het stilstaan, het verplaatsen van de achter en voor benen omdat dat met wat kunstjes toch best nodig is!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 16:01

Zorg van te voren al dat de voor en achterbenen ruim uit elkaar staan, en dat het voorbeen wat blijft staan een stuk meer naar voor staat dan het been wat je oppakt en neerlegt. Je paard krijgt dan vanzelf door dat dit een makkelijkere beginfase is, en uiteindelijk zal hij zelf zijn achterbenen al verplaatsen als je compliment vraagt. Je moet het gewoon makkelijker maken voor je paard Haha!

Helen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:01

Inderdaad wat Summertje zegt. Lachen
Babar kan sinds kort het compliment en hij had al heel snel door dat het beter gaat als hij met zijn achterbenen meer naar achteren gaat staan, dat doet hij nu dus automatisch zodra ik het commando voor het compliment geef.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 00:27

blijven proberen, ik weet het niet mijn pony vond dit zelf uit.