[AR] Super wedstrijd gehad d/v

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

[AR] Super wedstrijd gehad d/v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 22:33

Vandaag me eerste wedstrijd in een klein rotbakje. Maar gelukkig viel het nog wel mee, de bak van mijn vriendin is achteraf aardig wat kleiner dan een 'echte' 20x40 bak. Maar losrijden met 5 aanspanningen voor vaardigheid was toch wel erg lastig, de eene draait allemaal korte wendingen terwijl de ander de baan door galopeerd. En dan rij ik daar in een normaal drafje een paar volte's....

Maar eerst de vaardigheid gehad. Nu maar even extra gevraagt hoe de barrage was Knipoog , het parcours was heel lekker te rijden. Dus ik de baan in en het feest begon al, Ponnie dacht aan de indoormarathons en gooide zijn kop omhoog, maar gelukkig was hij na poortje 3 helemaal van slag af en bleef rustig in de rondten draven. Vaardigheid foutloos en de barrage ook, in de barrage nog een galopje gemaakt (welgeteld in galopsprong) van poort 8 naar finish en dat deed hij ook nog Haha!
Dus 2 winstpuntjes en achteraf ook nog eerste omdat de rest allemaal balletjes had in de barrage.

De dressuur was naar mijn idee super, hij liep aan het bit, had geen cross-ideeën meer en was goed te sturen. Alleen die baan was echt slecht, hij was niet zwaar maar er zaten allemaal heuvels in en de hoefslag was uitgereden waardoor David niet lekker kon lopen.
Ik was echt super blij dat hij mijn tempo bleef lopen, helaas vond de jury hem niet actief genoeg en bleven we op 157 puntjes hangen, toch goed voor 1 winstpunt.
En ik was ook nog de beste in de B, dus weer een bekertje en een oranje lintje erbij en natuurlijk een super dag!

Dus me eerste puntjes zijn binnen Haha! Haha! Een geweldige wedstrijd, ik heb super gereden voor mijn gevoel en de volgende keer schud ik hem wakker voor de proef en hoop ik dat het dan nóg beter gaat

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:50

wauw netjes hoor 1e en 2x foutloos! ik doe het je niet na!! echt super!
succes met je volgende wedstrijden en ik lees het vast wel weer als je weer goed gereden hebt!!

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 22:50

echt super!!! zijn er nog foto's gemaakt?
op naar de volgende keer

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 23:17

Goed hoor!!+:)+

Gefeliciteerd!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 00:31

Gefeliciteerd. Dat is zeker goed gegaan.

En? Heb je het nog koud gehad? Kan me eigenlijk niet voorstellen van niet Knipoog

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 13:58

Goed gedaan hoor

Kom je ook nog een keer bij ons rijden?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 17:44

Nee helaas geen foto's, we kwamen aan op die manege en toen dacht ik ineens; oliebol, de camera ligt nog thuis. Dus die gaat de volgende keer als eerste in de veewagen Lachen

Ik heb het idd. heel erg koud gehad, de losrijbaan had ook nog eens open wanden, maar was wel overdekt. Maar de openwanden stonden precies op de kant waar de wind vandaan kwam, errug koud dus.

Misschien van de zomer nog een keer, Liberty. De competitie is hier t/m april iedere maand een wedstrijd en dat vind ik eigenlijk wel heel mooi verdeeld. Want iedere keer moet je toch weer heel het zooitje schoonmaken en ben je toch een hele dag mee bezig. Als er van de zomer een gat tussen de samengestelde valt komen we wel weer naar jullie!

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 23:18

Mooi gedaan OK dan! , rij je ook mee in Oude Tonge op 23 januari?

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 20:46

Gefeliciteerd!! OK dan!
Fijn dat het allemaal zo goed ging, ondanks een binnenbakje. Knipoog

Mrietjesueel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:43

Vervelend is dat altijd, dat je afhankelijk bent van de accomodatie... En die is op verrassend veel plekken vaak bar slecht...

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 18:26

Nee rij in februari in Oude Tonge.

eva92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 21:17

hej meisie vet goed dat je zo goed gereden heb is echt erg als je met ze 5en in zijn klein stukie moet losrijden mijn moeder heeft het al te druk als we op les met zijn 5en in een bak van 40×80 rijden maar nog gefeliciteerd he OK dan! trouwens heb je die newforest dag al gehad

(p.s.zie je met oudennieuw xxxxjes shelly Schijnheilig

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 11:07

Die Forest dag was in September Lachen
Maar toen had ik in de dressuur geen winst en de vaardigheid 2 winstpunten.

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 00:30

Gefeliciteerd Lachen