[AR] [vd]voerschep

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

[vd]voerschep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 11:21

Ik zie dat veel mensen een voerschep gebruiken waar ze de beloning in hebben zitten. Ik vraag me af waarom. Je hebt zo altijd 1 hand bezet.
Ik heb altijd een heuptasje, met daar de beloning in. Het zit niet in de weg, je hebt je handen vrij en ze kunnen het niet omgooien.

Zomaar een tip Haha!

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 11:24

Helemaal mee eens Haha!
Ik vind dat zo vervelend VDen met een voerschep!
Ik heb altijd met vden mijn bodywarmer aan. Daar zit een diepe jaszak in waar ik mijn beloning in heb.

Maar idd die voerschep

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 11:26

Dat is wel handig inderdaad Haha! ik doe niet aan vrijheidsdressuur maar het is een handige tip !

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 11:30

Hihi die tip had je me net al gegeven Haha!
Ik ga d'r ook even eentje regelen!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 14:50

Ik heb ook altijd een heuptasje om of gewoon in mijn jas (zomer tasje, winter jas meestal).
Zo'n voerschp vind ik ook erg onpraktisch

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 16:12

Ik heb altijd alles in mijn jaszakken zitten Lachen. Vandaar dat je mij niet zal zien VDen zonder jas of boddywarmer. Of het moet heel even 1 oefening aan iemand laten zien zijn.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 16:55

Dennis schreef:
Ik heb altijd alles in mijn jaszakken zitten Lachen. Vandaar dat je mij niet zal zien VDen zonder jas of boddywarmer. Of het moet heel even 1 oefening aan iemand laten zien zijn.

Ja maar best lastig bijvoorbeeld in de zomer, dan heb je 1 zo'n klein banketstaaf zakje in je paardrijbroek Haha! Haha! Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 17:09

Ik doe af en toe zelfs speciaal voor VD een boddywarmer ff aan als ik aan het VDen ben Lachen. En daarna gaat hij gewoon weer uit.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 17:15

jaszakken vind ik irritant, overal kom je muesli tegen, als je een stukje moet rennen vliegt alles eruit, etc etc

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 17:23

Lekker als je snoepjes in je jaszak hebt zitten, zitten er weer korreltjes muesli aan Tong uitsteken Of lekker die stukjes in je telefoon, ken het allemaal Haha! Haha!

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 17:42

Haha, mijn shet dr neus past bijna in een voerschep dus ik heb de brokjes gewoon in mn zak zitten, en de klikker hangt aan mn rits, hartstikke handig!

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 18:45

Ik ben met de voerschep begonnen in de zomer toen ik geen jas meer aanhad en mn jaszakken dus niet meer vol kon stoppen met snoepjes Haha! Nu gebruik ik nog steeds een voerschep omdat de naden in mn jaszakken bezweken zijn onder het gewicht van alle snoepjes die er altijd in zitten en om nou de snoepjes steeds uit de voering van mn jas te moeten vissen is ook niet handig Haha! Maar je hebt gelijk, ik heb zelf ook altijd het liefst mijn handen vrij (daarom werk ik ook zonder halster/halstertouw en zonder zweep), dus zodra ik eens de tijd heb genomen om mn jaszakken te maken gebruik ik die voerschep niet meer Lachen

Heuptasje lijkt me wel handig, maar vallen niet alle snoepjes eruit als je hem open laat staan? Of doe je hem steeds dicht nadat je een snoepje eruit gehaald hebt?

Erika3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 20:18

Heuptasje lijkt mij inderdaad ook wel handig! Ik heb ze nu meestal in mijn zakken zitten maar inderdaad, als je gaat rennen gaat alles er zo uit! Ik ga het eens even een keertje uitproberen Lachen

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 20:33

...beetje simpel gedacht misschien... Nagelbijten / Gniffelen maar met het lekkers met plastic zakje en al in mijn jaszak heb ik geen last van kruimels in mijn jaszak...
(en ja...ik gebruik het zakje meerdere malen!! Schijnheilig )

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 20:35

Ik heb een heuptasje, maar die gebruik ik eigenlijk alleen in de zomer. Ik heb namelijk 2 paardrijtruien met zo'n grote zak op de buik met klittebandklep. Ideaal! Ziet er niet uit, vooral niet als ik er veel snoep in gestopt heb, maar ik heb het snoep altijd bij de hand en de zak is makkelijk te sluiten.

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 20:35

Gebruik trouwens meestal stukjes wortel/appel/mandarijn....en die stop je maar 1 keer los in je jaszak..... *LOL*

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 23:45

plasticzakje lijkt me helemaal waardeloos. Je moet GELIJK kunnen belonen, en niet een half uur in een zakje zitten zoeken.
Ik heb het tasje meestal half open staan zodat mijn hand er gemakkelijk in past. Alleen als ik een stuk moet rennen ofzo (om wat voor rede dan ook) doe ik hem dicht en schuif ik hem naar de zijkant

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 23:49

stef schreef:
plasticzakje lijkt me helemaal waardeloos. Je moet GELIJK kunnen belonen, en niet een half uur in een zakje zitten zoeken.
Ik heb het tasje meestal half open staan zodat mijn hand er gemakkelijk in past. Alleen als ik een stuk moet rennen ofzo (om wat voor rede dan ook) doe ik hem dicht en schuif ik hem naar de zijkant

Haha...en toch gaat het bij mij heel goed! Zakje zit in mijn zak met de opening half naar buiten...ik steek mijn hand dus direkt in het plastic zakje als ik ' em als het ware in mijn zak steek...maar jou heuptasje lijkt me ook best handig hoor...daar niet van *LOL*

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 10:24

Marieke_456 schreef:
Helemaal mee eens Haha!
Ik vind dat zo vervelend VDen met een voerschep!
Ik heb altijd met vden mijn bodywarmer aan. Daar zit een diepe jaszak in waar ik mijn beloning in heb.

Maar idd die voerschep

Dat doe ik ook altijd in mijn jas.
met een hele diepe zak en daar zitten de beloningen in.
en ze weet het precies in welke zak het zit hoor Knipoog

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 12:25

Summertje schreef:
Lekker als je snoepjes in je jaszak hebt zitten, zitten er weer korreltjes muesli aan Tong uitsteken Of lekker die stukjes in je telefoon, ken het allemaal Haha! Haha!

Telefoon en anders dingen in je andere jaszak doen Tong uitsteken
rechts snoepjes links mobiel Tong uitsteken

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 14:23

Marieke_456 schreef:
Telefoon en anders dingen in je andere jaszak doen Tong uitsteken
rechts snoepjes links mobiel Tong uitsteken

Hier ook. M'n mobiel altijd links, snoepjes altijd rechts Lachen. Probleem opgelost.