[AR] Udinde haar eerste menles

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

jantina

[AR] Udinde haar eerste menles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 18:52

Vandaag hadden we onze eerste menles. Althans, het was onze eerste menles sámen. de lessen van Ilindra en Albert niet meegerekend
Ik was eigelijk eerlijk gezegd, nogal zenuwachtig, ik zag me al gaan in die kleine bak met drie aanspanningen Bloos

Udinde kwam al met veel bravour van de trailer af zetten, in passage en de staart op de rug de manege naar binnen.
Aan de bakrand stond ze nog even flink stoer te doen, ze groeide een halve meter, hals erop, neusgaten en ogen wijd opengesperd. Toch best indrukwekkend, dat kleine Bazuintje van me Haha!

Tuig erop en ze begon direct bolle ruggetjes te trekken. Daar werden mijn zenuwen niet beter van Knipoog Gelukkig hadden we alle tijd en na een minuutje of vijf was het voorbij.
Keurig netjes ingespannen en rustig wegstappen. Niks geen gesteiger en ongecontroleerd springen.

De instructeur (Klaas de Haan) had wel in de gaten dat ik zenuwachtig was en we hebben eerst aan míjn ontspanning gewerkt. Dat was na een paar rondjes, en wat verstellen aan mijn bokkussen, goed en konden Udinde en ik samen aan het werk.

Wat een feest!! Een ontspannen, dansend ruggetje voor me en er kwamen al een paar goede stukken buiging.

Al met al was ik ontzettend tevreden, morgen gaan we herhalen wat we geleerd hebben Cool
Laatst bijgewerkt door jantina op 27-11-04 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 18:55

Geweldig dat het zo goed is gegaan!!
Nog veel succes morgen, hopen dat het dan net zo goed gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 18:58

jantina schreef:
we hebben eerst aan míjn ontspanning gewerkt.

OK dan!

Fijn dat het zo goed ging en jullie lekker hebben gereden.
Je gaat je van zelf wel steeds meer ontspannen als je daar vaker hebt gereden (en Udinde natuurlijk ook Knipoog ).
Hoe vond je het rijden in een 20x40 bak, best krap he? Haha!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 19:00

Behoorlijk krap.... Helemaal met nog twee andere aanspanningen in de bak. We hadden wel wat moeite met de hoeken doorrijden, maar dat ging steeds beter. Ze viel gelukkig niet zo over de schouder weg, dat vond ik alles meevallen!

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:14

Lekker dat het zo goed gaat! Veel plezier morgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 20:28

Heeft Marco nog foto's gemaakt?
Ben maar een heel klein beetje nieuwsgierig Schijnheilig

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 20:41

Nee, helaas niet. Hij moest zonodig nieuwe vliegers gaan kopen. Misschien morgen wel.

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 20:59

Goed zo, ik ben trots op je OK dan!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 23:05

heeeeey goed zo jantian volgende keer foto's!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 13:28

Fijn dat je er zelf zo'n lekker gevoel over je les hebt. En dat de leraar ook eerst aan jouw ontspanning heeft gewerkt, leuk om te lezen! Veel succes met je volgende lessen samen Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 12:43

Goed hoor!

Dast is best een stap, in een bak met nog meer aanspanningen, ik spreek uit ervaring! Haha!

Gaaf dat ze gelijk zo netjes in de rondte liep en je er al van het kunnen genieten! OK dan!
Kan alleen maar nog beter gaan!!