Ik was eigelijk eerlijk gezegd, nogal zenuwachtig, ik zag me al gaan in die kleine bak met drie aanspanningen

Udinde kwam al met veel bravour van de trailer af zetten, in passage en de staart op de rug de manege naar binnen.
Aan de bakrand stond ze nog even flink stoer te doen, ze groeide een halve meter, hals erop, neusgaten en ogen wijd opengesperd. Toch best indrukwekkend, dat kleine Bazuintje van me

Tuig erop en ze begon direct bolle ruggetjes te trekken. Daar werden mijn zenuwen niet beter van

Keurig netjes ingespannen en rustig wegstappen. Niks geen gesteiger en ongecontroleerd springen.
De instructeur (Klaas de Haan) had wel in de gaten dat ik zenuwachtig was en we hebben eerst aan míjn ontspanning gewerkt. Dat was na een paar rondjes, en wat verstellen aan mijn bokkussen, goed en konden Udinde en ik samen aan het werk.
Wat een feest!! Een ontspannen, dansend ruggetje voor me en er kwamen al een paar goede stukken buiging.
Al met al was ik ontzettend tevreden, morgen gaan we herhalen wat we geleerd hebben