[AR] Zo graag willen mennen maar geen wagen hebben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

[AR] Zo graag willen mennen maar geen wagen hebben

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 16:59

Ik baal er al van dat ik geen wagen heb. Maar na wat ik net in de krant las nog veel erger.

Hier om de hoek, bij de (bijna) dichtst bijzijnde vereniging word in januari een cursus voor het koetsiers bewijs gehouden. En wat heb ik nog niet, juist, een wagen. Ik denk dat Roos het wel zou kunnen als ik haar er nu voor zet, maar op deze manier schiet het natuurlijk niet op.

Roos loopt geweldig voor de sleep. Heb haar ook al 1x tussen de bomen van mijn te kleine wagentje gehad en heb met Roos in m'n ene hand en mijn wagentje in m'n andere hand een rondje over het erf gedaan. Ze is 100% verkeersmak(onder het zadel, naast de fiets, aan de LL, dus ik neem aan dat voor de wagen geen probleem moet zijn).

Zucht. Ik hoop dat er snel iemand voor mijn wagentje komt zodat ik serieus naar wat anders kan gaan kijken.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 17:47

Je mag wel een keer met mij mee hoor, mag je ook een rondje sturen Lachen

Vreselijk heh, dat je iets wilt maar het niet gaat lukken..

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-04 17:55

Ik wacht al zo'n 2 jaar op een leuke menpony. Heb ik die ter beschikking(2 zelfs) maar passen ze beide niet voor mijn wagentje(die ooit van Dennis was, maar die niet meer voor de kar gaat door wat ongelukken).

Alles wat ik deze zomer gement heb heb ik, toen ze beleerd waren en er leuk voor liepen, weer terug moeten geven aan hun eigenaren. Ook leuk werk, maar ik wil eigenlijk nu ook wel een keer meer!
Misschien kunnen we wel een keer wat afspreken Lachen. Lijkt me een super aanbod Haha!.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 18:02

Ik zag je karretje idd. op het menforum staan.
Dat is helemaal poedersuiker, als je alles wel hebt maar dat het niet bij elkaar past. Maar iig. veel succes met het zoeken naar een karretje.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 18:23

Dat is balen ja. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Ik had dat in het begin ook. Wij hadden een zware recreatie wagen, en kon dus nog geen wedstrijden rijden, en echt mijn Haf lekker voor de wagen hebben. Ik hoop voor je dat je wagen snel verkocht is, zodat je snel op zoek kunt gaan naar een andere leuke, wel passende wagen! . Succes

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 02:43

Kom maar met je pony's naar Appelscha, knopen we ze voor mijn wagen voor een heel mooi rondje door het bos
(en daarna wil je hier niet meer weg hoor)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 11:17

Ik ben bang dat ik eerst eventjes mij E rijbewijs moet halen dan(hopelijk as donderdag!).

Het enige detail is dat beide pony's er dus nog nooit voor gestaan hebben. Maar al wel super voor de sleep lopen. Helemaal bij Roos verwacht ik dat je die er voor knoop en dat je er mee weg rijd.

LetsdunitJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 11:53

Waarom ruil je die kar niet in zijn zat bedrijven die dat doen !

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-04 13:25

Dat probeer ik ook, om hem in te ruilen. Maar meestal hebben dat soort bedrijven enkel nieuwe wagens staan. En die vallen gewoon(zelfs met inruil) buiten mijn budget.

Essie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 14:24

Herkenbaar.... ben ook druk op zoek naar een leuk karretje, maar of het is buiten mijn budget of de verkopers laten niks meer van zich horen of het loopt helemaal banketstaaf dat ik het perfecte wagentje heb gevonden de koop is bijna rond gaat het ineens toch niet door... helaas toch weer verder zoeken.