[AR] tweespan-tuig vraagje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gracia

[AR] tweespan-tuig vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 15:57

ik ben al een tijdje op zoek naar een betaalbaar tweespan tuig. het liefst tweedehands omdat die toch wat goedkoper zijn. maar nu is mijn vraag.... waar kan ik dat vinden... hier op bokt niet echt... op marktplaats ook niet echt.... weet iemand sites, winkels of weet ik veel wat waar ze een redelijk goede kwalietit tweespan tuig te koophebben. wel een borsttuig en het hoeft niet super chique te zijn.....

wie weet wat.....

en dan nog iets... wat is een beetje een normale prijs voor een tweespan tuig... ik heb nieuwe tuigen gezien van rond de 1300 euro en bij zadelmarkt hebben ze al tuig voor 600 euro (nu weet ik niet of ik zadelmarkt wel wat vind....) dat is dit tuig... http://www.zadelmarkt.nl/AANBIEDING%20M ... DUBBEL.htm

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 16:08

kijk eens op www.loesdau.de bij Fahrsport, Geschirre.

de verzendkosten zijn 19.95, dat moet je er dus bij optellen.
De kwaliteit is erg goed bij Loesdau en de service ook, je kan ze zelfs in het Nederlands mailen met vragen, je krijgt antwoord in een beetje krom Nederlands, maar dat maakt niet uit!

Ze leveren erg vlot!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 16:28

Op Marktplaats staat een tweespantuig van Claessen te koop. Zwart met bruin onderlegd.

Dat is een hele goede tuigmaker!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 18:50

Tuig van Cleassen is idd goed, mooi, kwalitatief tuig.

Heb je al gekeken naar de prijzen van Ideal? Dat is ook niet erg duur. Op www.vanrijs.nl staan prijzen.

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 23:12

ik kan die advertentie op marktplaats niet vinde... kan iemand m linken...

en ik heb geen goede ervaringen met van rijs... dus liever geen van rijs tuig voor mij. Al lijkt een ideaal tuig me wel wat. het is idd niet mega duus en het ziet er wel goed uit...

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:01

Hij zal zo ondertussen ook wel op blz. 10 staan.
Maar op de site van Van Rijs staan de prijzen voor de Ideal tuigen, want die verkopen ze ook. De prijzen van Van Rijs zelf zijn bijna 2x zo duur.

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 20:11

op www.marathonwagen.nl staat ook tweespan tuig voor een leuke prijs!! ik heb dat tuig voor mijn shetten voor 260 euro gekocht excl. verz.kosten... die waren rond de 20 euro geloof ik!
ik heb dat tuig toen besteld toen ik wilde beginnen met tweespan. ik vind het leuk tuig voor weinig geld!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 20:55

Gerrit Jan van Boven heeft ook vaal leuke tuigen liggen voor een redelijke prijs.
Voor zover ik weet heeft hij geen website, zijn adres is:
Watermolenweg 5 te Diepenheim
0547 351949