In de eerste proef was ze nog best wel gespannen, het was ingelopen en we hadden bijna niet los kunnen rijden. dan bouwt ze in zo'n krappe baan toch nog te veel spanning op en vervalt ze in de de oude problemen die we er aardig uit hadden, omhoog gaan bij het wegrijden van uit het halthouden, en naar binnen vallen in de wendingen...
Verder ging het niet echt slecht, en was ik best tevreden, nadat ze pas ziek is geweest en we weinig hebben kunnen trainen!
De tweede proef liep ze voor mijn gevoel echt heel fijn! Wat een verschil met hoe ze een half jaar geleden liep zeg! Ze bleef best lekker aan het bit lopen en liep de meeste wendingen lekker door met de juiste buiging.
Ik was helemaal trots op m'n beestje toen ik daar rond reed!
De enige echte fouten maakte ik natuurlijk zelf...

Ik dreef te plotseling bij met m'n zweep in de middendraf waardoor ze schrok en aangaloppeerde...
En de tweede gebroken lijn met 1 hand ging helemaal de mist in doordat ik m'n leidsel niet goed vastpakte...

Ach, we weten weer waaraan gewerkt moet worden!
Ondanks dat heb ik heerlijk gereden!
En toen bij de prijsuitreiking ook nog bleek dat we 2 winstpunten hadden kon de dag niet meer stuk!!
Jammer genoeg niet veel foto's, omdat m'n moeder nog niet helemaal fijn overweg kon met de digi...

Even stappen aan de lange teugel in de losrijbak vlak voor dat we de 2e proef in moeten...

En we gaan beginnen!
Wegrijden na het halthouden en groeten voor de jury (die van bovenaf op ons neerkijkt...

Poging tot terugrijden na de middendraf...

Halthouden op X (nou ja, ongeveer dan... )

Stukje stap...

En... klaar!!!

Helemaal trots op m'n stoere meid!!!

En op m'n ventje natuurlijk, die speciaal hiervoor zich in het pak heeft gestoken terwijl hij mega anti-pak is!