[AR] [LO] korter maken van een pessoa :?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

[LO] korter maken van een pessoa :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 21:50

hoi,
vandaag ging ik mijn nieuwe pessoateugel uitproberen, nu was die wat te lang en heb die korter gemaakt aan de voorkant, later was de achterkant aan de beurt, toen ik die eenmaal korter had en mijn vriendin mijn pony ging longeren, alleen in stap al zakte het bontje weer naar beneden, nu heb ik eens wat topics opgezocht hier op bokt en kwam deze tegen: [UZ] [LO]pessoa:katrol aan bit of singel??

waarbij je dus ziet dat de touwtjes van het bontje 'dubbel' zitten zo ook bij het paard dat daar net weer onder staat...

hoe krijg ik dit voor elkaar? ik heb het tuig net mee naar huis genomen en het weer korter gemaakt, maar al mijn touwtjes zitten nu verwerkt in het bontje Scheve mond

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 20:49

Ik denk dat het te maken heeft met het soort tuigje dat je hebt. je hebt bijv. het originele pessoatuigje (waar je ook flink voor betaald), maar je hebt ook tuigjes van een goedkoper merk. Ik heb een goedkope en die heeft die dubbele stukken ook in het bontje zitten. En als je bontje teveel afzakt, kan je die onder het bontje wat strakker zetten zodat hij wat hoger komt te liggen.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 21:59

ik zou niet weten welke ik heb, er zit een origineel (iig in kleur) gebruiksaanwijzing bij, er hing een kaartje aan van pagony met een prijs van 49,95...

(dus ik weet niet of dit de goedkope of dure is eigenlijk Bloos )