[AR] [Nh] Monty Roberts

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Trinity

[Nh] Monty Roberts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 21:37

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:00

Ik verplaats hem naar UZ, maar misschien dat de Mod daar beslist dat ie daar ook niet echt hoort.
Op WN iig zeker niet.

spotless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:02

Als 'ie dan maar niet om de andere zin het woord 'Havens' noemt zoals hij de laatste keer in Essen met 'Böckmann' deed Boos! Boos!
Haalde de hele show behoorlijk naar beneden vond ik. Hij moet zijn werk voor zich laten spreken, zoals hij twee jaar eerder daar deed, meer heeft hij niet nodig.

Trinity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 22:07

het gaat mij erom dat het bekendheid krijgt en dat zoveel mogelijk mensen het weten.

Groetjes

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:08

Havens uitgesproken als hévens of als heavens Schijnheilig Cool

Monthy is supercommercieel, als dat nog niet duidelijk was, dan wordt het dat ook nooit meer. En wiens brood men eet....

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 09:40

Wat een hoop "hollandse" reacties hier!
Waarom heeft men zoveel afgunst? Het is toch geweldig knap dat iemand zoiets heeft weten op te bouwen?
Ik neem mijn petje er voor af!
Of je het er nu mee eens bent of niet; hij heeft in iedergeval een hoop mensen aan het denken gezet over hun behandel- en handelmethoden t.o.v. paarden.

Alice01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:42

Vera schreef:

Citaat:
Of je het er nu mee eens bent of niet; hij heeft in iedergeval een hoop mensen aan het denken gezet over hun behandel- en handelmethoden t.o.v. paarden.

En dat ben ik helemaal met je eens.
Hierdoor gaan mensen eerder denken dan gelijk doen!

Gr Alice

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:41

Feit! Maar ik heb hem op Equitana gezien en dat was een afknapper. Zijn boeken vind ik een betere inspiratiebron. Daar zegt ie ook niet constant "My Books", "My DVD" en "My Be-Nice-Halter".

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 15:00

Hij staat daar niet om de spullen van iemand anders te verkopen Knipoog

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:48

Hij stond daar om paarden te helpen, en dat deed ie niet.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 12:54

Tsja, het is natuurlijk een feit dat hoge sterren altijd van hun voetstuk moeten vallen voor het genoegen van het publiek.
Om vervolgens ze in een revival weer af te stoffen en terug te zetten op het podium......voorbeelden zat....

annemariev

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 13:33

Ik vind het helemaal geweldig dat hij komt. Wat je er ook van denkt, hij heeft wel wat bereikt. Het is zo gemakkelijk om direct negatief te praten omdat een onderdeel of zijn werkwijze, of de persoon je niet aanspreekt. Zelf heb ik mogen ervaren dat zijn werkwijze super werkt, op zeker dat hij paarden en eigenaren helpt bij hun problemen. Ik ben enige tijd op zijn ranch geweest en het is ongelofelijk met wat een liefde en respect deze man met mens en dier omgaat. Vele paarden die anders afgemaakt zouden worden zijn gered door zijn aanpak.
Misschien is het niet jouw manier, maar dat maakt het niet slecht of verkeerd. Dit is je kans om zelf te kijken wat je er van vindt, kun je zelf je mening vormen. Zo vaak zal hij niet meer naar Nederland komen

Trinity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 18:37

annemariev schreef:
Misschien is het niet jouw manier, maar dat maakt het niet slecht of verkeerd. Dit is je kans om zelf te kijken wat je er van vindt, kun je zelf je mening vormen.

Eerst kijken dan begrijpen en dan oordelen