[AR] [VD] voetballen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

dekoezegtboe

[VD] voetballen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 18:01

ik heb vandaag mijn haffie leren voetballen Haha!
het was gewoon een experiment... ik ben nog maar net begonnen met VD eigenlijk is dit ons eerste kunstje Lachen
ik had een knalroze skippiebal gekocht en na een kwartier kon ze voetballen.. ze schopt de bal naar achter en kan de bal van de ene naar de andere kant van de bak schoppen!! ben echt trots op mijn meissie!!
ik had helaas mijn digi niet bij me Boos! maar zo snel mogelijk zal ik proberen om foto's te maken Tong uitsteken

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 18:31

hahaha leuk zeg

gemske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:10

Wat leuk zeg!
Mag ik vragen waar je die skippybal gekocht hebt? Ik heb er een paar weken geleden alles voor afgezocht, maar geen kunnen vinden.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 22:27

Gewoon speelgoedwinkels? Bart Smit enzo, die hebben vaak van die palen met skippiballen (hier in de buurt iig Knipoog)

gemske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 22:36

De speelgoedwinkels waar ik ben geweest hebben alleen ballen tot groot formaat voetbal.
Het is een zomerartikel zeggen ze dan (ja en ik verzin zoiets weer net begin oktober Blond )

Eefiesvenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 22:39

leuk is dat he, Svenna kan ook voetballen! Heb er zelfs wel es mee in de krant gestaan! We hebben wel een speciale bal!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 21:24

leuk dat het gelukt is Dinka! maar nu ze het wel leuk blijkt te vinden, raad ik je toch aan een jollybal te halen... Lachen

Een skippybal schiet nl. weg als het paard erop gaat staan... dat kan blessures veroorzaken, of het paard kan er van schrikken.. een jollybal "zakt in" als je het paard er op gaat staan... Lachen

santos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 23:59

Zonder enige training was mijn paardje van het weekend ook druk met een skippybal. De kids kwamen me roepen omdat het paard met hun bal speelde. Deze hadden ze in de bak achtergelaten en hij had er veel plezier mee. De tuiger die er ook bij liep vond het trouwens maar een eng ding. Lachen