[AR] [VD] Knielen?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Artemiss

[VD] Knielen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 10:25

Omdat het compliment er goed in zit, wou ik verder met knielen. Je moet dus op het uitgestrekte been tikken en als het paard dat niet snapt moet je helpen... Nou, dit werkt dus voor geen meter. Clown

Heeft er iemand nog een ander idee? Hoe hebben jullie het geleerd? Haha!

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 18:31

Goeie vraag! Ben ik ook wel benieuwd naar Lachen

Vanuit het compliment wil het met Mirei namelijk ook niet echt lukken, ze snapt wel wat de bedoeling is maar ze vindt het heel moeilijk om dat been erbij te trekken. Vaak gaat ze dan juist door dat been buigen waardoor ze nog dichter bij de grond komt met haar borst zeg maar Scheve mond

Ik heb wel het idee dat ik het haar heel makkelijk zou kunnen leren vanuit het liggen (commando geven om te liggen en zodra ze knielt voldouwen met snoepjes Tong uitsteken En er later natuurlijk een ander commando aan vastknopen) maar dat doe ik pas als het liggen voor 300% bevestigd is zodat ik zeker weet dat ik het liggen niet kwijt raak door haar op deze manier het knielen te leren...

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 21:49

Tja, Zhanna had het bij mij nagenoeg meteen door. Een tikje tegen haar knie en ze trok het been in. Ze heeft daarna, en nu nog wel een beetje, moeite met de 2 oefeningen uit elkaar houden. Doordat ik naar haar idee niet voldoende beloonde wilde ze de oefeningen op een gegeven moment helemaal niet meer uitvoeren, gelukkig zijn we daar nu weer doorheen. iK Heb haar wel een paar keer geholpen door het been aan haar sok mee onder haar lichaam te trekken. Maar toen snapte ze in principe de bedoeling wel al, maar was ze in de war wanneer ze wat moest doen, dus kon ik het op die manier duidelijker maken...