[AR] [NH]Tips voor het organiseren van een Workshop NH?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Gamier

[NH]Tips voor het organiseren van een Workshop NH?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 14:05

Hallo allemaal,

Bij ons op stal zijn er meerdere mensen geïnteresseerd in NH maar niemand heeft hier echt ervaring mee.... Verward

Nou kwam ik met het geweldige idee om iets op locatie te organiseren..... Alleen vergat ik even dat hier meer bij komt kijken dan alleen met het idee te komen Haha!

Daarom vraag ik aan jullie of jullie tips/ideeën/suggesties hebben om een leuke dag/avond/middag te organiseren!!!!!!!! (workshops/lezingen what ever alle tips zijn welkom!)

Alvast bedankt!

Caroline

PS ik wil wel de kosten zo laag mogelijk zien te houden om zo ook de “wantrouwige” stalgenoten over de streep te trekken!

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 19:00

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 19:13

Bedankt voor je reactie. Ik heb begrepen dat deze geen workshops op locatie geven en dat zij vrij prijzig zijn.

josien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:03

Hmm, je wil gewoon een informatieve avond houden, met misschien wat moeilijke paarden om hiermee wat te laten zien.

Ik zelf kom wel op verschillende locatie's. Wil je meer weten PB me maar.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 21:48

je zou ook eens kunnen kijken op www.naturalhorses.com
ik heb een tijd les van Lynn en Marjan gehad, en ze hebben ook een clinic/workshop bij ons op stal gegeven

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 21:55

Wij hadden laatst een 2-daagse clinic van Corine Vogelaar, zij combineert de freestyle methode van Emile Voest met dressuur. Voor meer informatie moet je maar even op haar site kijken. In ieder geval was het heel leuk en leerzaam *LOL* Ik ben nu vaak bezig met grondwerk met mijn paard.
www.centaurvogelaar.nl

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 19:36

DS_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 21:27

Kijk eens op de bovenste site in mijn onderschrift. Dreamstables geeft gratis NH-clinics op locatie.

Melody21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 21:32

monya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 15:45

Hallo, wij geven allerlei workshops op locatie! Voor alle niveau's, alle disciplines. Kijk maar eens even op onze site: www.balingehof.nl

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 16:04

Citaat:
Nou kwam ik met het geweldige idee om iets op locatie te organiseren..... Alleen vergat ik even dat hier meer bij komt kijken dan alleen met het idee te komen

Daarom vraag ik aan jullie of jullie tips/ideeën/suggesties hebben om een leuke dag/avond/middag te organiseren!!!!!!!! (workshops/lezingen what ever alle tips zijn welkom!)

Genoeg mensen die je kan uitnodigen om een clinic te geven zie ik.
Andere tips voor eendaagse cursus:
- Zorg voor een overdekte bak, of de clinic in de zomer organiseren. Haha! Als je staat te 'nietsen' (dus uitleg krijgt) koel je namelijk snel af.
- Zorgen dat er iemand is die broodjes en koffie en thee (waterkoker, oploskoffie, theezakjes) verzorgd/klaarzet.
- Misschien is er iemand die de vorderingen op videoband wil oppnemen, of iemand die foto's maakt is ook leuk.
- Genoeg plaats voor paarden van buitenaf.

Bedoel je dit soort tips?